Gå til innhold

ETTERLYSNING!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lett og lett i flere uker, men kan ikke finne følgende:

- Den gode sovestillingen

- En god natts søvn

- Underlivet mitt

- Sexlysten

- Treningslysten (bare det å gå en liiiten tur...)

- Tålmodigheten min

- Overskudd til familie, venner og husarbeid

- Tærne mine...

Dusør utloves!! Hahahahaha!

Fyll gjerne på med ting dere ikke finner heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også savnet en hel natts søvn lenge nå. Og underlivet kan jeg så vidt skimte ved hjelp av speil =P Men så har det aldri vært spesielt interessant å se på heller da (ihvertfall i mine øyne). Sexlysten har aldri vært bedre enn den er nå tror jeg.. Er ihvertfall lenge siden den har vært slik den er nå, så den savner jeg ikke =)

Overskudd og treningslyst håper jeg at kommer tilbake ved en senere anledning =D

Utover dette savner jeg matlyst. Eneste jeg har lyst på er is og drikke =/ Og evnen til å klippe neglene på tærne forsvant for et par uker siden =( Lurer på hvordan i all verden jeg skal bli seende ut på føttene hvis jeg ikke får overtalt samboeren min til å klippe disse neglene for meg. Og jeg er av den oppfatning at neglklipp er særdeles privat (hater at noen ser meg klippe neglene...), men må man ha hjelp så må man ha det...

Skrevet

Har du sett, må være noen som virkelig er ute etter dette for tiden, AKKURAT det samme har jeg lett etter en del uker nå..

Ikke bra..

Skrevet

Godt å høre det er flere!

Det med neglklipping på føttene er jo helt umulig!!

Skrevet

Ja, det er det.. Jeg har forsøkt å stå med beinet opp på benken på badet, med beinet på doringen, har forsøkt å sitte.. Har prøvd å file neglene når jeg sitter i stua..... Men det er bare å gi opp! Får ikke foten i riktig vinkel og det har endt opp med at jeg klippet den ene neglen altfor langt ned på den ene siden. Det gjorde dritvondt og jeg kommer ikke til å klippe de selv igjen før magen er borte!

Skrevet

HAHAHA!!!!Joa savner disse jeg og...

Og det med å klippe tånegler er bare å glemme.... =0)

Skrevet

Forøvrig kunne jeg ha tnekt å fått tilbake litt ro og...Den generelle evnen til å sitte stille og ikke "rydde kontinuelig" eller sjekke babyklærne hvert sekund....

SINNSYKT utolmodig nå om dagen....

Skrevet

Kikket litt rundt her, men ingenting av dette finnes her hos meg heller.. Merkelig det der!

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg kunne finne en trapp det går å ta seg opp uten at man må stoppe halvveis og likevel pese som en tulling når man kommer seg opp. Det gjelder både store og små trapper.

Skrevet

Jeg mangler også disse tingene... Men jeg lurer i tillegg på hvor anklene mine har tatt veien... har ikke sett de siden januar.

Noen som vet hvor de ble av..??

Hahaha, jeg er så glad vi snart er ferdig nå:)

Skrevet

Har ikke sett anklene mine på en stund, plutselig var låra rett i skoa, hmmm.....

Skrevet

Hihi, jeg skjønner at jeg har mye å glede meg til;-) Jeg er i uke 29 nå, og magen begynner å ta plass. Jeg har kjøpt krakk til å ha i dusjen, og det gjør det å barbere leggene og klippe tåneglene iallefall littegranne enklere...bare ett tips!:-) Men å stusse på stasen (les:barbere seg nedentil) er helt umulig nå...

Skrevet

Jeg er også i uke 29, det merkes!!! Alt er tungt. Jeg savner kondisen min, jeg tror jeg har kondis som en gjennomsnittlig 90 åring.... Og jeg har ca 10 uker igjen!!!! GRØSSSSS!!!! Ser for meg at jeg må på helpemiddelsentralen og skaffe meg en rullator om et par uker....

Skrevet

Jeg kan ikke helt se at en krakk i dusjen skal gjøre at jeg får tilgang til tærne mine igjen.. Jeg klarer fint å barbere leggene (ved hjelp av veggene i dusjen), men det kan hende jeg kan sette ny verdensrekord i lange tånegler før babyen kommer ut *brekke seg* Neida.. Har mamma! Hun jobber som hjelpepleier på et sykehjem og er vant til å ordne andres bein. Tenker samboeren min takker sin skaper for svigermor si på akkurat det punktet =D

Men jeg lurer på om jeg må få samboeren min til å lage en "pupperulator" til meg. Har trålet butikkene her, i Hønefoss og på Gjøvik etter store nok ammeBHer, men det ser ut som at det kan bli vanskelig å finne.. Så samboeren min foreslo at han kunne lage en pupperulator til meg - en høy gåstol som stopper på akkurat rett sted. Kan nesten se det for meg =D

Skrevet

Hehe...

Det begynner å bli en stund siden jeg så underlivet mitt sist ja. Får ikke barbert og stelt der like ofte heller, så det er kanskje like greit ;)

Har heldigvis ikke problemer med å klippe tånegler, ENNÅ... :P

Sexlyst har jeg nok å dele med hvis andre er i manko ;)

Savner evnen til å kunne gå raskt uten å få kynnere og vondter... :S

Skrevet

rose_of_ice: Du får be mannen din om å masseprodusere slike pupperulatorer, jeg kunne trenge en selv og det er sikkert flere der ute som trenger ekstra støtte på det området... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...