maiprinsen Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Da var vår rengjøringen igang her i huset, nett vasket kjøkkengardinene, (make til stuegardiner, siden kjøkkenet ligger i stuen). Drit tungt å stå og vaske dem for hånd. Phu! Men godt å vite at de nå henger så godt som rene på tørk på altanen. Måtte sette med forran pcen, så jeg sitter på ræv en stund, så blir litt avslapping .tihi.... Men, godt med alt som er gjort. Nå skal jeg bare vaske vinduet før de henges opp igjen. Må jo bruke finværet til det det er godt for. ;-D Går med dere da jenter? Tatt tak i huset dere også? Hm...jeg må jo kjede meg alvorlig mye........... tihi....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg har vasket noen vinduer inne i stua.. Mangler resten av huset og på utsiden.. Har ellers begynt å vaske all vintertøy som ligger etter en lang vinter og plutselig ikke blir brukt lenger.. Får så lyst å gjøre så masse nå når våren er her, men orker jo nesten ingenting..
Maya og Mini Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Huff, jeg blir liksom ikke ferdig med noe, jeg! Alt blir liggende sånn halvgjort... Jeg har tatt fram vår/sommerklær og er igang med å vaske dem. Og det har jeg holdt på med i ... en uke?? Sukk. Esker her og ekser der.. Joggesko og sandaler fra i fjor.. er det noe lillebror kan bruke, tro? Og så skal alt fra vinteren pakkes vekk.. Åååå den som hadde hatt plass til maaange store, gode garderobeskap i setdet for å måtte pakke alt ned i kottet! Forresten, om det er noen som vil ta mine vinduer også er det BARE å si ifra! ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Nei har ikke det minste lyst å ta dine vinduer også.. Har ikke det minste lyst å ta mine egne en gang HAHA;) (men måtte nå, kunne nesten ikke se ut det ene hvor barna står med de deilige små fettete, klissete hendene sinde dagen lang) Men tenk så herlig hvis noen hadde vasket noe for oss?? Her pakkes også ting i esker og inn i kott.. For ett stress. Og skulle blitt mye flinkere til å kaste gamle sko og klær etterhvert..
Maya og Mini Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 å kaste: -DET er noe jeg plutselig på mystisk vis blir veldig god til når jeg er gravid.. :-/ Jeg kaster nesten FOR mye! Samboeren min sier jeg lager rede.. på en litt bakvendt måte?? Noen flere som kaster?? :-) hihi
maiprinsen Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Kaster??? Tihi...nei samler. :-D Idag tar jeg siste delen av gardinene, samboe hjalp meg å ta ned de ved det store vinduet dag. Å....jeg prøvde å vaske de i maskinen igår, på 30* håndvask, gikk kjempe fint. **lettet**. Så sto til kl 24 igår å med strykejernet. SÅÅÅÅ trøtt, hadde vondt i hele meg igår. Prøvde å få i meg noe mat før jeg la meg, men gikk det bra da? Neida, så våknet dritkvalm i dag pga sult. tihi.... Nå skal jeg ta å tørke støv, kanskje bytte om ltt på pynteting osv, har litt vekksatt så jeg kan bytte nårjeg blir lei av det som er fremme. Nett som med ungene, om en gjemmer vekk lekene en stund, så er det jo nett som nye leker når de blir tatt frem igjen. ;-D ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå