Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 33 og har i det siste slitt med magesmerter. Blitt sjekka opp på alle bauger og kanter og ingen finner noe galt, så det er jo en trøst. Har slitt med magesmerter for mange år siden også pga en skjev rygg som klemmer på nerver som går til magen. Behandling holder det i sjakk, men nå hjelper plutselig ingenting.

Hatt en skikkelig ille dag i dag, og det endte med at mannen min måtte droppe trening og alt han hadde i hendene på jobben, og reise for å hente dattera vår i bhg (han har lang vei til jobb, så det er ikke helt enkelt). Så nå sitter jeg her og snufser og syns synd på meg selv, og føler meg totalt ubrukelig. Ikke klare å hente i bhg engang... Og så føler jeg meg egoistisk, for jeg vet jo at mange har det mye verre enn meg, og mange har smerter som de vet aldri kommer til å gå over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo ikke no godt å ha vondt uansett om det finnes andre som har det værre.. godt du har en mann som kan hjelpe deg når du trenger det. er jo ikke alt man kan planlegge bestandig..

ønsker deg god bedring.. håper smertene blir bedre..

Skrevet

Huff, det høres vondt og frustrerende ut. Ikke noe særlig når man har smerter man ikke vet helt hva skyldes, og i tillegg føler seg hjelpesløs. Men ut fra det legen sier så er det jo ikke noe i veien, annet enn at det trolig er ryggen som er skjev, som forårsaker vondter, og barnet er sånn sett i god og trygg behold, og det er jo det viktigste nå framover :)

Situasjonen er jo ikke noe du kan noe for, så forsøk å ikke bebreide deg selv for mye, eller få dårlig samvittighet. At mannen din må gi slipp på en treningstime for din skyld, i en sånn situasjon som du er i, synes jeg er mer enn rimelig, og absolutt ikke noe du må føle deg egoistisk for. Han vil jo også helt sikkert gjerne hjelpe deg når du har det vondt :). Pass på deg selv, og forsøk å nyt dagene til tross for smerter. Er jo ikke så altfor lenge igjen! :)

Skrevet

Hei tror jeg vet hvordan du har det. Har selv vondt rundt hele magen og sliter med å komme meg opp eller i det hele tatt å stå. Var senes i går å fikk sjekket levra og alt det der. De finner heller ikke no på meg hva det kan være. Så får bare krysse fingrene for at det gir seg når ungen kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...