Gå til innhold

Om å sove på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge en kan sove på magen?! Som førstegangsfødende er jeg usikker på mangt, men foreløpig sover jeg på magen så lenge jeg ikke kjenner noen smerter (er 20 uker på vei). Eller er det "skadelig" på noe vis? Kanskje erfarne gravide kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov på magen så lenge du syns det er behagelig du :o) Septemberprinsen vil nok si ifra, eller du vil føle at det ikke lenger er så behagelig å ligge på magen, når det ikke lenger er så lurt, så det styrer seg i grunnen selv. Noen ligger delvis på magen/siden hele svangerskapet, uten at det er skadelig på noe vis:o)

Skrevet

Takk Wollafruen, da kan jeg se frem til enda noen netter med god søvn. Det neste blir å lære seg og sove uten ørepropper når babyen kommer- etter mange år har jeg vendt meg til å sove med dem i ørene siden sambo snorker så fælt. Kan ikke forestille meg å sove uten dem nå...

Skrevet

Det er ganske fantastisk hvordan kroppene våres endrer seg når vi setter barn til verden. En mamma kan sove gjennom det verste tordenvær uten problemer, men ved den minste lyd fra babyen våkner hun. Kanskje du kommer til å klare å sove igjennom samboerens snorking også?

Men.. Hvis samboeren din snorker veldig, så kan det tyde på at ting ikke er helt som de skal. Kanskje han bør ta seg en tur til legen med snorkingen sin? Snorking kan forstyrre snorkerens søvn så vel som den som må høre på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...