cowboylaila Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Noen tips? Synes ikke jeg finner noe noen steder. Hvor selges egentlig disse klærne?
Venter på bitteliten Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Synes dessverre ikke utvalget av mammaklær i Tromsø er så bra jeg heller. H&M, Lindex og Kappahl blir fort litt kjedelig - og det er ofte manko på litt mindre størrelser. Fant ingenting på Jekta, men litt på Nerstranda og Pyramiden. De selger også mammaklær på Reflex Sjarmtroll på Langnes, men utvalget er ikke så stort og det er nokså dyrt. Det største problemet var å finne bukser, jeg måtte handle dem på nettet og i Oslo...dessverre.
Eliise Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Sjarmtroll og HM på pyramiden har vel det beste utvalget, selv om det ikke er mye å skryte av nei... Men nå finner man jo tunikaer og topper over alt som passer over ganske store mager. Bruk belte under puppa så ser det ikke sååå posete ut;-) Værre med bukser da......
Nætte;mortil2 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jupp, enig med Nurk her! Jeg har ikke kjøpt en eneste mamma topp nå! Går kun i tunikaer/topper kjøpt på kapp ahl.. De er litt strekk i og jeg kan gå i dem helt til slutten! Føler meg mye mer vel i dem enn i mamma toppene jeg har igjen etter forrige gang.. Buksene syns jeg ikke det er så mye å gjøre ved.. Har en brun og en grå kjøpt på h&m og de får da bare være sånn... Gidder ikke bruke sykt mye penger på det! Det som er kjekt med toppene fra kapp ahl er jo at jeg kan bruke dem etterpå!
manne80 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 de har ganske ok bukser på h&m på nerstranda. Ellers har jeg brukt vanlige gensere i stretch,og tights og tunika:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå