Plutseliten :) Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Håper jeg fortsatt på å få gjennomført. For nå trenger jeg mere enn noen gang å få være litt alene,uten syke barn som krever 110 % hele tiden. Kjenner jeg er så tappet for energi,og vet ikke hva som er verst....det fysiske som gjør at kiloene renner av pga lite matinntak og høyt tempo,eller de psykiske bekymringene. Har måttet avlyse lunsjer,og klubber,bursdager,barselbesøk siste ukene først pga snuppa og hennes sykehusinnleggelse med magen,og nå i en uke med minstemann. Det er ungene som kommer foran,og det takler jeg...mye av og lenge...men nå er det snart nok. I kveld,skal jeg til en venninne....Hun har en bekjent som er hudpleier...og jeg skal få en times ansiktsbehandling hjemme hos henne med påfølgende is og brus ) Gjett om jeg gleder meg! I morgen venter ultralyd på Riksen av leveren og milt,hematologtimen er utsatt til mai. Håper så inderlig at det ikke fortsatt er forstørret. For da drar jeg på tur på fredag...tror jeg... Ellers har jeg ikke vært her inne på flere dager,pga sykdom og våking. Men har fått med meg litt...og håper at det dumme som har vært,har gått over,og at alle kan være venner og ha rom for ulikheter og forskjellige meninger. Det er ikke en konkuranse eller spill dette her,og heller ingen lag. Så jeg håper og tror at alle nå stikker hodet opp av sanden,dukker frem bak skjermen igjen og er hyggelige mot hverandre. Livet er skjørt...og det er leit å bruke mye energi på noe som kanskje kan være misforståelser. Vær så snill, kan vi dra dette sammen, og bidra til å være snille og blide og greie med hverandre? Stor klem til dere alle fra
Maud Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg håper inderlig at du kommer deg på tur! Barna går først, men de voksne trenger også litt påfyll innimellom. Jeg er enig med deg - noe så tåpelig som å lage allianser og være uenige med damer man nesten ikke kjenner. Jeg har gått i meg selv, analysert egne bidrag og bedt om unnskyldning. Håper andre også er i stand til å se seg selv med kritiske øyne. Håper med deg at det er mulig å legge ting bak seg og gå videre. Det er flere her som har reklamert med at de ikke er personer som bærer nag. La oss vise at det gjelder også når det gjelder. Har sendt deg en PM med hilsen fra noen som har pause herfra :-D
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Ansiktsbehandling med påfølgende is og brus er deg vel undt!!!!!!! Og jeg krysser fingrene for at prøver og UL viser at mor kan få sin etterlengtede Bremen-tur!!! Sannheten i det du sier i slutten av innlegget ditt er rungende!!!! Livet er for sammensatt av alvor til at man kan la småtingene velte en over ende!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Håper du får turen din til fredag, det fortjener du mest av alle!!! Krysser armer og bein, legger og lår for at alt blir bra til slutt:-) Så støtter jeg også innlegget ditt om at nå må voksne oppføre seg voksent, la spydigheter og stikk få ligge i ro og gi rom for alle her inne. At noen av oss tar større plass enn andre er så, men vi må bare tenke på at vi ikke trenger være dibbepoliti i tillegg:-) Denne siden har vært den flotteste siden når vi dro den igang for ganske nøyaktig 2 år siden, da lå den brakk, så la oss oppføre oss, legge bort alt det negative og prøve å tilføre noe positivt, rett fra hjertet istedetfor!
strikkballen Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Tillater meg stor klem tilbake, selv om jeg ikke kjenner deg så godt - leste nettopp innlegget ditt om lillegutten - og er det noe du fortjener, så er det å hygge deg med tur og avslappende ansiktsbehandling! Krysser fingrene for at du får reist - og ha en riktig fin tur!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Først av alt vil jeg sende deg en stor klem og ønske god bedring til både deg og dine. Krysser alt jeg har for at du får dra på tur, en trenger av og til å komme opp og puste når ting drar seg til. Hadde en slik tur i helga, føler endelig at energien kommer tilbake etter en laber periode. En stor god klem tilbake, nå håper jeg ting ordner seg :0)
Gummelillan Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg krysser alt jeg har for at undersøkelsene gir bare gode svar og at du får dratt på tur. Det fortjener du!!!! Og klart vi ikke må ende opp med noe dibbepoliti her inne ;-) Her er plass til alle.
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Håper at ting kan ordne seg for det og at du får ta turen til Bremen ! Godt å få samle nye krefter. -eller bruke dei på anna enn det vanlige til forandring... ;-) Lykke til på Riksen,kryssar fingrane for at du får eit bra resultat. Har som vanlig ikkje heilt fått med meg om det har vore problemer her inne, men håper at alle tenker over at vi er veldig mange forskjellige personar, og at det ikkje alltid er muli å bli enig om ting. Sånn er det berre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå