mamma >to gull Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Vi har en sånn lammeskinnpose,men den begynner n ok å bli for varm snart.Lurer på om jeg skal kjøpe en slik vår/sommerpose i fleece el om det bare er bortkastet penger og jeg heller bare kan bruke et teppe under og dyne. Hva skal dere bruke?
Sivalur Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Bruker vinterdyna foreløpig, sluttet med pose for en stund siden. Når det blir enda varmere blir det sommerdyne. Gidder ikke kjøpe noen sommerpose. Hadde ikke det første året han ble født heller (2 år siden), klarte oss med sommerdyne da også (født i juni).
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 her bruker vi fleecedress på snuppa, evt et teppe over (enten helseteppe eller fleece) og den toppen/trekket over vognbagen. Under seg har hun underdelen til fleeceposen vår.
MamiMaribel Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 jeg har en tovet ullmadrass i bunnen, og foret bomullspose. oppi der legger jeg et tynt ullteppe. babyen sover i lett foret dress, med ullundertøy under. disse to dagene med varme har jeg ikke hatt ullteppet i. det er vanskelig å vite i starten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå