prins07 og spire i magen <3 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Noen som vet hvor den grå lange hettegenser/jakka "hennes" med høyt liv er kjøpt?? Hun hadde den på i gårsdagens episode... hehe!
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ja, den er knallsøt.....også er den sikkert super når man etterhvert skal ha en søt liten kul på magen igjen...=)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Nei, men den er knallsøt hvertfall.. Du over, hun skal ikke beholde barnet, da?
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Nei jeg vet... tenkte på min egen kul jeg...=) Derfor jeg vil vite hvor den er kjøpt. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå