Gå til innhold

Til dere som har Emmaljunga city cross...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sånn stiv mykbag, hard lift kalles den tror jeg. Vi så på den mykeste bærebagen men den så veldig ustabil og ekkel ut å bære, så vi endte opp med hard lift. Den er stiv i bunnen og stivet opp langs kanten, veier bare 2,6 kg og blir forhåpentligvis lett å bære med babyen i når hun kommer :)

Vi er avhengige av å kunne løfte bagen ut av vogna, men om vi ikke hadde vært det hadde vi nok valgt den hardbagen som sitter fast på understellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...