En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Vi har sånn stiv mykbag, hard lift kalles den tror jeg. Vi så på den mykeste bærebagen men den så veldig ustabil og ekkel ut å bære, så vi endte opp med hard lift. Den er stiv i bunnen og stivet opp langs kanten, veier bare 2,6 kg og blir forhåpentligvis lett å bære med babyen i når hun kommer Vi er avhengige av å kunne løfte bagen ut av vogna, men om vi ikke hadde vært det hadde vi nok valgt den hardbagen som sitter fast på understellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå