Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 1. Min lille gutt har siden i går hvert veldig urolig, skal kun ligge på armen. Roer seg ganske greit der, litt kaving, men ikke mye. Legger jeg han i vogna så vræler han, selv når jeg triller, har til nå sovet godt i vogna. Virker litt som han har vondt i magen, men er også usikker på dette. Spiste 1 appelsin på mandag kveld, hvor lenge vil det sitte i. Trodde vel egentlig at det ville gått over nå? 2. Pleier de å få vondt i magen av annanas. Prøver å få i meg litt frukt, men det eneste jeg liker og ikke blir kvalm av er: Grønne epler, appelsiner og annanas
Sunniva78 har to små Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vet ikke jeg... Eneste jeg har hørt om er at noen reagerer på epler og bananer. Skulle tro at det du spiste mandag hadde gått over nå ja. Tarmene skal gå seg til, så noen ganger kan de ha litt vondt i magen uten at det trenger være noe du har spist:-) Går nok over snart!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Nå har han endelig slokna, ell. dvs han slokna ca kl 8 og sover fremdeles:) Har hvert 2 veldig slitsomme dager, heldigvis var han rolig i natt, håper han er det i natt også. Og så krysser vi fingra på en bedre dag i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå