Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hun har kjepe flott forhold til eldste sønnen min men yngste sønnen virker det ikke som hun er like gla i. Får vondt inni meg og håper virkelig dette forandrer seg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det er sikkert riktig. Mammaen min, som jeg er veldig glad i og har all respekt for, sa til meg i all fortrolighet da jeg ble gravid: Du vet at det alltid vil være noe helt spesielt med det første barnebarnet. Jeg kommer til å bli glad i barnet ditt, men det kan aldri bli det samme som med Jesper. (Sønnen til søstera mi.) Det høres brutalt ut, men jeg skjønner hva hun mener. Jeg synes også det var helt spesielt da nevøen min ble født. Men jeg håper jo at barnet mitt ikke kommer til å merke det selv, da. Og jeg vet jo at h*n kommer til å få det veldig, veldig fint med de flotte besteforeldrene sine uansett. Men tror du den yngste sønnen din merker det, eller er det mest du som ser det?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Stemmer ikke på min mor. Hun er mere glad i barnebarn nummer 3 enn noen av de andre 6 barnebarn hun har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå