Gå til innhold

Vondt i mammahjertet mitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet skrek så ille når han skulle være med "tanta" si... Gjorde det sist og, da hadde det gått over etter de hadde rygget ut av gården.

Skrek mamma, jeg vil ikke dra!! Osv. Hoff hoff:-\

Men, vet han koser seg der, for han prater masse om det lenge etterpå når han kommer hjem, men allikevel.

Nå innbiller jeg meg at han tror jeg ikke er glad i han, at han bare går og tenker på meg etc. Dobbelt hoff:-\

Men, han kjenner jo "tanta" si, de skulle på middag til besteforeldrene og kose seg på hytta etterpå, plukke steiener på stranda, se på båter o.l. Og da stooorkoser han seg jo! Hun har passet ham myyye og de gjør masse gøy ilag.

Men, her sitter jeg og depper... Føler meg jo helt dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, sender deg en klem :)

Det er sååå vondt når de skriker sånn, men vi VET jo godt at det varer i maks 5 min.. Tuppa mi er fæl til å skrike "jeg vil ha mamman min, mamman min kom hit" en gang sto hun til og med meg skjelvende underleppe å hikstet frem "mamma jeg eske deg" da gråt jeg vel hele kvelden hehe :)

Skrevet

Det går over.

Ikke noe å deppe over. Han er stor nok til å ha fått erfare at han kommer tilbake til mamma og pappa igjen.

Og 'tante' kjenner han godt. Tjukke slekta.

Nyt tiden off og kos deg! - Og det er en ordre!

Skrevet

Nei, Gud.. Nå begynte nesten jeg å gråte og, he he.. huff.

Ja, håpe bare ikke de slutter å gråte fordi de skjønner at det ikke nytter å gråte mer da, og bare tenker på mamman og pappan sin. Off:-S

Skrevet

Jaaa da. Men, han gråt store krokkodille tårer og tittet med store øyne etter meg i bilen.. *grin*

Tar meg sammen..

Skrevet

hehehehe synes det er litt rart at han ikke bare tror det er mammanr2 jeg da:)

Må ikke deppe for alt her i verden dah snupp. 2 åringen har skjønt hvordan de skal trykke på nettopp den knappen skjønner du.

Klem

Skrevet

Han kunne ha solgt tanta si også han. Men, ta det med ro.

Det går fort over, dèt. Han skal på stranda å plukke skjell og ha kvalitetstid med 'tante'. De krokodilletårene tørker nok fort inn skal du se.

Han var forresten innmari søt da jeg traff han i barnehagen i stad. Jeg tror han hadde glemt at jeg skulle være like ved i dag. To trinne, røde kinn som dukket opp og et taaaaaaanteroooop. he he..

Skrevet

He he he.. Han er ikke hos meg LOPT.

Mvh. tante-mamma :-)

Skrevet

Aha en annen tante ja......da skjønner jeg jo hvorfor han depper hehehe

Skrevet

Det er ikke min søster sjø, det er niesen min på mannens side:o)

Ja, manipulasjon kalles det, he he. Går bedre nu da... Håper bare ikke han tror jeg ikke er glad i ham etc. Men, det gjør han vel ikke...

Bra med deg LOTP snuppa?? Lyst å komme på besøk snart? Har fri periode jeg nu.

Tøysetipp: Ja, gjett om jeg har hørt det, hihihihihi:o) Så bilen din der når jeg hentet ham se:o))

Skrevet

Kan vi ta det på tlf kanskje? hehehe så slipper jeg legge ut hele livet til både meg og andre her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...