grolla Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Ser et innlegg her nede om hva man gjør med brukt babytøy. Kunne godt tenke meg at tøyet kom andre til gode. Men er Fretex eneste alternativ. Og er Fretex en god nok sak? Så at Røde Kors ble nevnt. Flere? Noen som vet om ulike innsamlinger hvor vi kan levere tøyet?
Knøttefrøken Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Blir ikke klærne man gir til Fretex bare solgt i sånne fretex butikker da? Jeg hadde helst sett at klærne mine ble gitt til barn i afrika eller noe jeg da, men vet ikke hvor jeg kan gi bort klærne da...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 hei . Jeg gir mine barne klær til ukraina, for de trenger det mye mer enn fretex... Gjennom Klippen Menighet, de har innsamling den første Lørdagen i hver mnd.(bor på sandnes vi da) Men forhør deg med slike menigheter rundt omkring i nær miljøet ditt, har gitt i årevis til disse.Vet det kommer vel frem og blir tatt imot med åpne armer.... du kan jo sjekke denne adr og se om de kan hjelpe deg noe mer. http://www.klippen.net/index.php?id=25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå