Gutt igjen*på overtid* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 og jeg grugleder meg. Hadde så innmari håpet at fødslen skulle starte av seg selv og at kroppen skulle få ordne ut liksom. Nå er jeg redd for at alt blir så teknisk med piller og drypp osv. Hadde haste-KS sist gang, og det var i hvert fall ikke noe å trakte etter. Men nå er jeg 13 dager over, og ønsker jo å bli ferdig også da. Noen som har blitt satt igang som likevel har fått "normal" fødsel og som har gode minner de kan dele med meg? Trenger litt positive erfaringer her nå :-)
Bell Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Har ingen erfaringer (enda), men jeg skal også settes igang i morgen tidlig. Hos meg gikk vannet på morgenen i dag og jeg håper også i det lengste at kroppen skal få ordne opp selv. Men uansett har vi jo snart nurkene våre og det er jo utrolig spennende! =) Håper du får noen svar med erfaringer på denne så jeg dytter litt. Ønsker deg masse lykke til.....
2 Gullunger Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg ble satt igang sist - på overtidskontrollen 12 dager over termin. Det positive med å bli satt igang er jo at du er på sykehuset i trygge omgivelser hele tiden og slipper å gå hjeme å lure - og ikke minst slipper den grusomme (ser jeg for meg...) kjøreturen full av rier til sykehuset. Jeg var ikke moden i det hele tatt når jeg ble satt igang. Fikk modningspille 4 ganger (dobbel dose siste gangen) før det startet. Fikk da svarke rier som tok seg opp etterhvert. Fra riene varte i ca 60 sek og kom med 5 min mellomrom gikk det ca 24 timer før vesla var ute. Det endte med vakum, men det gjorde ingenting for da var jeg så sliten og trøtt at jeg bare ville ha henne ut! Det tok forresten litt ca 2,5 døgn fra føste modningspille til hun var ute. Denne gangen håper jeg selsagt at det skal starte av seg selv... men kommer nok til å savne tryggheten med å være på sykehuset hele tiden om jeg blir gående her hjemme med rier i noen timer først... Det går nok kjepe fint med deg imorgen - tenk: Snart har du beibien din i armene dine!!! Masse lykke til!!!
fiskelisken Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hei Skal også bli satt igang imorra Er førstegangs så alt er lissom nytt for meg nå. Jeg får ønske deg lykke til da Så får jeg håpe det går kjapt og greit for begge to! Jeg har forresten hørt veldig mye forskellig.Både positivt og negativt anngående det å bli satt igang. Jeg lukker øra for de negative og åpner opp for de positive Uansett så kommer han ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå