Gå til innhold

Jordnøttolje.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som smører seg nedentil med jordnøttolje?

Hvor kan det kjøpes?

Erfaringer er av interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror man får tak i det på apoteket.

Har ikke brukt det selv - men smører magen med Clarins olje for å slippe masse strekkmerker. God effekt så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j gjør d, men vet ikke om d funker d vil tiden vise :) Verd et forsøk. Hørt noen si at d merkes hvem som har gjort d å hvem som ikke, på de som har født. For d på apoteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt min på helsekosten. Merket er weleda og de fører gode og trygge produkter. Har forresten kjøpt alt av babysåpe og kremer i samme merke =) Anbefales!! Oljen skal brukes fra du er i 34 uke (kan sikkert starte før om ønskelig). Man skal etter hva jeg har forstått massere området rundt skjeden og da spesiellt området mellom skjedeåpning og anus. Min jordmor sa dette gjøres best om man har tommel litt inn i skjeden og bruker tommel og pekefinger til å massere og dra litt. Hun mente dette skulle forebygge rifter. Jeg har ikke startet med dette prosjektet helt enda, men ønsker dere lykke til jenter!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble anbefalt mandelolje av jordmoren min. hun sa at jordnøttoljen er overfladisk og bare smører utenpå huden, mens mandelolje trekker bedre ned i hudvevet og mykner det. weleda kan man også kjøpe, men det er mye dyrere. har ikke kjøpt noe enda, vet ikke om jeg kommer til å bruke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble anbefalt jordnøttolje av gynekologn å de på apoteket,så kjøpt ei flaske...

håper det har litt virkning i det minste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble klipt,så var ingen vits i for meg å bruke den sist i grunnen! Fikk også rifter til tross for at jeg brukte den. Så kommer ikke til å bruke den denne gangen her for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...