Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Noen som vet hvordan en går frem for å tipse moderator om upassende oppførsel inne på de forskjellige sidene? Kanskje du, sug lut satan i toern, vet det, siden du driver med en del useriøs drittslenging?
blond Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Kopier linken og send den per mail til moderator. Og slutt å henge ut nick selv.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Tror de har blitt meldt inn hundrevis av ganger. Det virker ikke som moderatorene bryr seg så veldig. De svelger for mye her inne syntes jeg...Gå inn på ris og ros sidene...der veit jeg flere har sagt i fra og der leser de som styrer skuta hvert innlegg.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hva har du røyka nå da, anus 1500? Jeg har såvidt meg bekjent ikke slengt noe som helst på altfor lenge.
.Ann. Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Hjelpe meg, for en sensurtrang det er i dag da? Fatter ikke hva problemet ditt er,HI Men kan du ikke bare heller skrive en liste til moderator, i stedet for å syte? Evt holde deg på et trygt forum. Når en er på nett, må en tåle at det finnes ting en finner støtende. Siden vi alle blir støtt av ulike ting, hadde det blitt rimelig kjedelig om alle bare skulle bekymre seg om å tråkke fremmede nettbrukere på tærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå