Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har ei tulle på 8mnd. Hun ruller begge veier og setter seg opp i krype stilling og that's it. Syns alle snakker her inne om at barna deres går rundt 8,5mnd-9mnd jeg. Er det bare jeg som har ei treg tulle eller? begynner nesten og bli bekymret jo..
Lykke X 4 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hun er ikke treg! Vår gutt blir 9 mnd i begynnelsen av mai, og lærte å krype for ei uke siden. Er nok ikke så lenge til hun krabber. Nå heter det jo forresten at de ikke trenger krabbe i det hele tatt, det er greit om de bare åler seg framover. Hun høres akkurat som vår gutt, dagene før han begynte å krabbe. Helt normal tulle du har
Mor di! Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Min blir også 9 mnd i starten av mai, og han åler seg rundt som bare det. men that`s it. Ikke noe krypestilling (gjort det tre ganger kun), og ikke noe antydning til verken å krabbe, gå eller snakke, slik som flere her inne hevder de gjør i den alderen. Husk at det ofte er de med barn som er tidlig ute som svarer på slike tråder! HS sa at snittet for kryping var 10 mnd!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hun er ikke treg! Min jente er i så fall ennå tregere en din. Jenta vår ruller nesten ikke engang hun . Hun har gjort det noen få ganger, men gjør det absolutt ikke daglig. Hun åler seg rundt i ring, prøver bakover/fremover, men får det ikke til. Hun klarer å sitte bra hvis vi setter henne opp da. Var hos hs i dag, hun synes IKKE jeg burde være bekymret. Alle barn gjør ting til sin tid. Noen hopper faktisk over noen utviklingssteg også (motorikk). Og det med snakking.... HALLO!!! De er 8-9 mnd. Selvfølgelig snakker de ikke ennå! Om det høres ut som de sier mamma, pappa e.l; Så er det fordi barna lager en lyd som høres ut som det. Ikke fordi de forstår meningen med det....
Fru Hyggestund Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 min gutt er 8 mnd snart og ruller rundt, åler seg til sidene, skyver seg bakover, og har nettopp begynt å stille seg i krype stilling. jeg synes ikke at han er treg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå