Emilie05&Sofie07 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg er relativ ny i Oslo, og er derfor litt usikker. Jeg bor i Nordre Aker, er det noen region politi-avdeling, eller må jeg ned til byen (Youngsgt.) for å få bestilt pass? Og noen som vet deres åpningstider?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Åpningstider er nok fra 08-15 eller 16. Men jeg vet ikke hvem den nærmeste politist. er.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg tror naermeste politikammer er det paa majorstua. Ring dit og hoer om det er dit du sogner til. Hvis ikke er det vel kanskje Groenland du maa til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå