Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei jenter - noen som går til JM i St. Hanshaugen bydel? Er det samme hvem jeg går til?
callmebecka Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 I forrige svangerskap (2 år siden) gikk jeg til Solveig, og var veldig fornøyd med henne. Sprek og oppegående dame. Dette svangerskapet skal jeg bare til henne 1 gang, dels fordi jeg er utrolig fornøyd med fastlegen min og dels fordi det nesten er umulig å få time der. Ringte dit i uke 18 og fikk vite at de ikke tok inn til første undersøkelse før midten av 20-ukene, det tidligste jeg kunne få var 8 uker senere, ellers var det fullbooka allerede...!!!! Så skyndt deg å ringe!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Takk, da skal jeg prøve i morgen. Jeg er veldig fornøyd med fastlegen, så ikke noe mas hvis jeg ikke får jm egentlig!
Julie<3 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 jeg går til Solveig og hun er kjempe kos dame, jeg ringte bare inn og fikk time 2 uker seinere, så prøv å ring dem du
Lilja121 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Kan du anbefale en fastlege i bydel St Hanshaugen? Jeg er skikkelig misfornøyd med min. Ordentlig ustrukturert rotekopp!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Ringte i dag og fikk time hos Torbjørg - så får vi se hvordan hun er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå