Maud Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hallo! Jeg hørte fra en felles venn at lillegutten din er syk igjen. Det er mulig du har fortalt det her inne, men det har jeg ikke fått med meg. Jeg synes virkelig at dere har fått mer enn nok nå! Håper han blir fort frisk igjen og at du også snart kan nyte sola uten flere bekymringer for dine søte små. Stor klem
Plutseliten :) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hei! Han er syk igjen....veldig syk denne gangen også En kraftig mage tarm virus som har tappet han helt for alt. Tørre bleier og isolat...2 teskjeer vann hvert 20 min hele døgnet...i to døgn. Jeg er så sliten...og trist...og grått mye for tapre lille gutten min,som ble så lei seg da vi trillet tur...og han plutselig kastet opp utover hele seg...og fortvilet klynkene prøvde å tørke det vekk fra de fine nye blinkeskoene sine I morgen må vi på Riksen...for avføringen var hvit før han sluttet helt å produsere noe som helst i bleien....så noe er fortsatt galt med leveren hans. Takk for tanker, klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Næmen kjære deg, har han blitt syk igjen! Det har ikke jeg heller fått med meg.....om du har skrevet det her. Krysser armer og bein for lille gullet........stakkars liten.....så urettferdig at han skal få så mye, som ikke engang kan gi ordentlig uttrykk for vondtene sine.... Håper det rett og slett er viruset som har satt leveren på prøve og at det snart går over igjen! Klem fra
Maud Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Uff, stakkars lille gutten din og stakkars mamma'n hans. Jeg ser ham for meg den søte lille gutten, mens han prøver å tørke rene blinkeskoene sine. Skulle gjerne gitt ham mange par nye blinkesko for å vekke smilet hans. Aller helst ønsker jeg selvfølgelig for deg og ham at han blir fort frisk igjen! Kjente klumpen i halsen mens jeg leste dette og kjente at jeg er utrolig heldig som har friske barn!
strikkballen Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Sender store klemmer til den lille skjønne som prøvde å tørke de fine blinkeskoene sine!! Fikk stor klump i halsen og tårer i øynene da jeg leste dette, veldig tilfeldig hva jeg får med når jeg er her inne av og til - men dette rørte meg kraftig. Bra dere får oppfølging på Rikshosp - er jo den beste kompetansen i landet. Masse lykkeønsker for i morgen for dere!!! Klemmer
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Svarte deg på ett annet innlegg før jeg såg dette.. Kjære deg så vondt å lese at han er så syk igjen.Håper virkelig at han kommer seg raskt gjennom dette.Tårene triller her ser for meg den tapre vesle gutten din og skoene.. Sender alt jeg har av tanker og styrke til dere.God bedring til lillegutt. mange varme klemmer fra
Gummelillan Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Huff, stakkars fine, lille gutten. Skjønner du blir trist og redd. Maaaaaaange varme tanker, lykkeønskninger og bønner sendes din vei. Dere fortjener virkelig at denne vonde runddansen snur!!!! Er det NOE vi kan bistå med så rop ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Håper at de finner ut av hva som er i veien, og at han blir fort frisk igjen! Stakars liten, det var nok fryktelig sørgelig med de fine blinkeskoene... God bedring!
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Å stakkars velse guten, håper det blir fort bedring med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå