Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Fant nettopp ut at di selger disse flaskene her i byen, hehe.. Noen med erfaring med disse flaskene, vanskelig å rengjøre?? ser det er en del små ting i den.... Hvor mye koster di sånn ca.... Passer di i sterilisatoren tro?? Hadde hvert gøy å prøvd di flaskene....
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 De koster 169 for 2 flasker. De er ikke noe vanskligere og rengjøre enn andre,syns jeg. Mini hadde kolikk og allerde første dagen jeg brukte de flaskene var det endring. De har vært gull verdt for meg og mini:=)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 okay... Tulla her sliter såå med luft i magen (mild kolikk).. går til kiropraktor, hjelper godt.. men kan liksom ikje gå der i all evighet.. hehe... er redd for at det skal komme tilbake igjen... så vil prøve disse flaskene.... Men må jeg koke di i gryta??? passer di i sterilisatoren??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg bare skyller de og koker annenhver gang,har ikke flaskesterilisator.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Okay... Takk for svar... Skal kjøpe disse i morgen... så ser jeg bare om di passer i sterilisatoren når jeg kommer hjem... men vist ikje så er det jo ingen problem å koke di )
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 En ting til: - Kan vel gjøre klar disse flaskene slik jeg gjør med aventflaskene?? Men å koke opp vann, helle på flaskene og avkjøle å la det stå i kjøleskapet...??? sikkert et veeeldig dumt spørsmål, menmen...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 mener det også står att de kan vaskes i oppvaskmaskinen, på 60 grader, i den øvertste kurven... hvis jeg ikke husker helt feil da...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg gjør det i hvertfall. Bryr meg ikke om hva andre sier......
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Har sånn flaske, og det er bare å rengjøre de likedan som Aventflasken ja. Det som er neddi den, den ventilen, er bare å ta ut og koke opp også. Kjemperadig!
gutt2509 Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Etter en kort periode med Avent-flasker gikk vi over til å bruke Dr. Brown-flasker, og har kun brukt de siden. Er kjempe-fornøyd med de!!! De passer i Avent-sterilisatoren!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 ååå så bra.... har sterilisatoren fra meda.. den er lik avent sin, så regner med di passer i den også.. håper jeg... gleder meg til å begynne med di flaskene.... Fått svigermor til å sitte barnevakt i morgen, så jeg kan stikke ned i byen å kjøpe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå