Zitro Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 For å venne barnet til smaken av mme tenker jeg på... tuppa mi vil absolutt ikke ha mme på flaska, men mm av flaska går passe greit. Så derfor tenkte jeg på å blande mm med stadig litt mer mme for hver gang også kanskje hun tilslutt vil akseptere ren mme... Eller hva tror dere??
Stina <3 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det fikk jeg beskjed om var lurt å gjøre (fra helsesøster og ernæringsfysiolog) Ta en større og større del mme for hver gang Funka bra her med mine barn
Zitro Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Så det kan ikke bli vondt i magen på noe sett vis siden det er en blanding hun vil få?? Er litt skeptsik til å gjøre det, samtidig som jeg er nødt til å få det til snart pga jeg trenger medisiner som ikke kan kombinerers med amming...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Er jo mange som ammer først, for så å gi flaske med mme etterpå, så tror ikke hun skal få vondt i magen av det nei =)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 (tenker da på at det blir mixa sammen i magen) hehe
Zitro Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 He, he... det er sant... da blir det jo blandet i magen uansett, så da kan det heller ikke gjøre noe å blande det først på flaske... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå