melke-q Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har 7 dager til termin, og i natt følte jeg at jeg ble våt i trusa. Det var ikke snakk om mye, men det var ikke som utflod, mye mer tyntflytende. Nå kom det igjen. Bare bittelitt, men nok til at joggebuksa også ble fuktig. Er det fostervann? Og i så fall, skal jeg gjøre noe eller vente til alt vannet går? Noen med erfaringer?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Ring på føden du! Dersom hodet ikke har festa seg skal du være veldig forsiktig med å bevege deg har jeg hørt. Siden det kun er 7 dg til termin regner jeg med at de vil ha deg inn på en sjekk.
*Super*Mamman* Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 ER hodet festet? Hvis ikke bør du ringe føden med en gang.. Du bør nok uansett komme deg dit for å få klarlagt om det er fostervann eller ikke, men om hodet ikke er festet bør du sjekkes så fort som mulig.... Har vært på slik kontroll selv, men var ikke fostervann i mitt tilfelle.. Er vanlig med masse utflod på slutten, men en vet jo ikker for sikkert før etter en slik undersøkelse.. Masse lykke til:)
melke-q Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 hodet er festet ja. Men det er så veldig lite som kom ut... Ja ja det skader vel ikke å ta en telefon da. Takk for tips jenter Håper det er noe på gang!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 siden hodet er festet skal du ikke se bortifra at dette er fostervann. Hodet funker som en kork på et vis, så det kan være derfor det kommer litt væske nå og da... Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå