Gå til innhold

mme uten kumelk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper jeg det? Noen som vet hvor mye det koster? Finnes det flere forskjellige? Anbefalinger? Har en ettåring som antageligvis ikke tåler kumelk. Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp meg litt da damer!

Skrevet

på apoteket selger dei nan.. bare spør der :) så finner dei :)

Skrevet

Apoteket selger prosorbee. Soyamelk. Den brukte vi her i flere år. Den er litt dyr. 160? kr boksen. Men vi fikk det til slutt dekket på resept.

Men noen venner kjøpte i Sverige. Der kostet det 70 kroner boksen. De fikk ikke dekket.

Skrevet

Hei hei...

min ettåring har kumelk allergi. Vi bruker Nutramigen fra apoteket. Den er dyr...239 kr for en liten boks. Men vi får det på blå resept.

Skrevet

Nan h.a. fra apoteket inneholder melkeprotein, det er bare spaltet veldig mye. Men nutramigen f.eks har ikke melkeprotein. Den er dyr, så ta vare på kvitteringer. Om det skulle vise seg å være medisinsk behov for å fortsette med den kan man få den på blå resept.

Skrevet

Ok, da må vi på apoteket da. Litt forskjellige produkter ser jeg. Noen som vet forskjellen på prosorbee og nutramigen? Siden den ene er betydelig dyrere enn den andre... Legen hennes sa at vi kunne søke om å få utgiften dekket hvis det viser seg at hun må ha det. Så det er jo noe. Hadde vært veldig fint for henne å ikke ha diare hele tiden, stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...