tre_prinsesser Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hvor kjøper jeg det? Noen som vet hvor mye det koster? Finnes det flere forskjellige? Anbefalinger? Har en ettåring som antageligvis ikke tåler kumelk. Takk for svar =)
Poteto Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 på apoteket selger dei nan.. bare spør der så finner dei
Candy girrrl Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Apoteket selger prosorbee. Soyamelk. Den brukte vi her i flere år. Den er litt dyr. 160? kr boksen. Men vi fikk det til slutt dekket på resept. Men noen venner kjøpte i Sverige. Der kostet det 70 kroner boksen. De fikk ikke dekket.
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hei hei... min ettåring har kumelk allergi. Vi bruker Nutramigen fra apoteket. Den er dyr...239 kr for en liten boks. Men vi får det på blå resept.
Regnbuemor til 2 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Nan h.a. fra apoteket inneholder melkeprotein, det er bare spaltet veldig mye. Men nutramigen f.eks har ikke melkeprotein. Den er dyr, så ta vare på kvitteringer. Om det skulle vise seg å være medisinsk behov for å fortsette med den kan man få den på blå resept.
tre_prinsesser Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Ok, da må vi på apoteket da. Litt forskjellige produkter ser jeg. Noen som vet forskjellen på prosorbee og nutramigen? Siden den ene er betydelig dyrere enn den andre... Legen hennes sa at vi kunne søke om å få utgiften dekket hvis det viser seg at hun må ha det. Så det er jo noe. Hadde vært veldig fint for henne å ikke ha diare hele tiden, stakkars!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå