sent-men-godt Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har dere prøvd smokken TRØST? Noen få apotek har den, noen kan bestille den, og ellers kan den kjøpes på nett. HELT FANTASTISK. Alle (både mine og mine venners barn) som ikke tar smokker av ALLE andre slag ser ut til å like denne. Kan jo ikke love noe, men et hot tips!!! Og så er den veldig fin, helt hvit eller helt rød. Rar og myk og spesiell, til de spesielle barna:)
sent-men-godt Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 http://akgrieg.no/. Her kan de kjøpes, ikke dyre heller. Mine gutter ville bare ha den største typen, helt fra fødselen, for den er helt rund..men det er jo forskjellig
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg skjønner ikke helt poenget med å nærmest tvinge barnet til å bruke smokk jeg da.. Jeg var ikke spesielt glad i smokken da jeg var liten, men jeg hadde en "sutteklut" som jeg gikk og drasset rundt på. Det er jo strengt tatt ikke nødvendig å saumfare alle butikker og apoteker etter den ene smokken som barnet ditt vil ta. Vil h*n ikke ha smokk, så vil h*n ikke ha det. Det er min mening da =)
Pysjen Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Smokken er den beste "barnevakten" og trøsten som finnes=))) Gutten min vil bare ha MAM smokken.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg angrer jeg på at vi har ei smokk jente... Nå er det konstant suttring etter den smokken heeeele tiden for den minste lille ting som ikke går hennes vei.. Selv brukte jeg ikke smokk hadde som ei over her ei fille som jeg kosa meg med heller.. Vi prøver med smokke avvenning nå men det er søren meg ikke lett så skulle heller hatt en unge som ikke brukte smokk jeg da..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Enig med rose_of_ice jeg! Min brukte ikke smokk...Var aldri et savn
Edelweis Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 jenta mi ville bare ha nuk smokker den første tida, men etter 4 mnd, så ville hu ikke ha dem lengre. så da gadd ikke jeg tvinge henne til det heller. undersøkte heller hva som var årsaken til gråten, så fikk hu trøst på annet vis.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Er jo forskjell på barn da, noen har større sugebehov enn andre, og det er tross alt enklere å venne av med smokk enn å venne av med totten. Min yngste går med fingrene konstant i munnen når han ikke har smokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå