Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er det noen her som har meldt seg inn i Aktiv på dagtid? Er dere fornøyd? Har nemlig tenkt å melde meg inn,men er litt i tvil...hm... De har vell heller ikke barnepass? Noen som har erfaringer å dele med meg? Fordeler? Ulemper?
Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 Ingen som er Aktiv på dagtid her ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå