Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Skal ut og handle potte til Fjodor,men vil gjerne ha noen tips fra dere allvitende damer her inne... ) Sist hadde jeg en helt ordinær en,men den ble ikke noe særlig populær. Dessuten hadde den lett for å kantre. Så spørsmålet er som følger: Har dere gode erfaringer med disse pottestolene? De ser jo ganske smarte ut,men har de noe for seg? Noen som kan anbefale meg en potte som duger? Og hvor den er kjøpt,pris,osv. Alle tips mottas med takk )
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Har babybjørn sin. Fornøyd med den. Kjøpt på fru lyng på sandvika senteret. Husker ikke hvor mye den kosta.
Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Er det en vanlig potte,eller en litt avansert en? Man får jo til og med kjøpt potter med musikk har jeg sett..hehe
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Mitt tips er å droppe hele potta, og heller lære barnet å sitte rett på doen. Gjerne med en doring for å gjøre det bedre og tryggere å sitte på. Vi har babybjørn sin med krakk til, men for mindre barn er nok de som har en "innebygd" stige geniale. De selges i de fleste babybutikker. Grunnen til dette er at da slipper du for det første å ha enda en tilvenningsperiode når han skal slutte med potte og begynne å gå på do - for det andre så er han vant til vanlige doer når dere er andre steder, og for det tredje så slipper du styret med å tømme og rengjøre potta.
Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Ho eldste satt ikke på potte i det hele tatt,begynte å gå på do da ho var to,sånn helt av seg selv. Fjodor er bare 13 mnd,men tenkte å begynne sånn litt i det små. Så da er kansje potte best å begynne med? Sånn stige-opplegg har jeg sett,er jo genialt! Men det er kansje litt tidlig enda... Eller?
Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Ingen erfarne potte-eiere her i dag....??? Er jo 100000000 forskjellige potter å velge mellom . Hva skal jeg velge?????????????????????? Hjeeeeelp!
Sebra Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Vi har god erfaring med baby bjørn sin potte. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=93043
Duddelidu og duddelidei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 *dytter pottetråden min mot uante høyder*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå