æsj altså! Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Masse, masse, masse. Første mens etter fødselen, og nå med spiral. Blir blødningene mye kraftigere med kobberspiral? Eller er dette bare kroppen sin hevn for at det er såå lenge siden sist jeg hadde mensen?
BettyBoob Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 har ikke spiral, men første mens etter fødselen var helt ILLE! aldri vært borti liknende! blødde gjennom om natten osv - aldri skjedd meg før! ble ikke bra før jeg begynte på pilla igjen...
brooklyn Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 jeg blødde rene syndefloden min første mens etter fødsel, og det var uten spiral av noe slag. Jeg tror det er kroppens hevn.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Ja,man blør mer med kobberspiral:o(
æsj altså! Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Takk og pris, da er dette sikkert et engangstilfelle. Håper ikke jeg får slike blødninger hver mnd, da tror jeg spiralen fort blir fjernet.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Hmmmm hvor ble det av svaret mitt tro?? Men,... jeg vet egentlig ikke hvor mye, men da jeg skulle ha spiral sa gynekologen at man ville få betydelig mer blødning med kobberspiral. Hva betydelig mer utgjør er jeg ikke helt sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå