Gå til innhold

Hjelp, jeg blør......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse, masse, masse. Første mens etter fødselen, og nå med spiral. Blir blødningene mye kraftigere med kobberspiral? Eller er dette bare kroppen sin hevn for at det er såå lenge siden sist jeg hadde mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke spiral, men første mens etter fødselen var helt ILLE! aldri vært borti liknende! blødde gjennom om natten osv - aldri skjedd meg før! ble ikke bra før jeg begynte på pilla igjen...

Skrevet

jeg blødde rene syndefloden min første mens etter fødsel, og det var uten spiral av noe slag. Jeg tror det er kroppens hevn.

Skrevet

Ja,man blør mer med kobberspiral:o(

Skrevet

Takk og pris, da er dette sikkert et engangstilfelle. Håper ikke jeg får slike blødninger hver mnd, da tror jeg spiralen fort blir fjernet.

Skrevet

Hmmmm hvor ble det av svaret mitt tro??

Men,... jeg vet egentlig ikke hvor mye, men da jeg skulle ha spiral sa gynekologen at man ville få betydelig mer blødning med kobberspiral.

 

Hva betydelig mer utgjør er jeg ikke helt sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...