Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg bare lurer på hvor mange av dere jenter som har hatt oversikt over eggløsningen deres og prøvd å bli gravide utifra den, og fått gutter..? Jordmora mi sa faktisk at de som prøver å bli gravide akkurat rundt eggløsningens første dager oftest får en gutt, så det hadde vært litt gøy å se hvor mange her inne det har stemt med...? Grunnen er visst at gutte-sædcellene svømmer fortest, hehe:) Dette ble sikkert fryktelig dårlig formulert, det med eggløsningens første dager, men jeg håper dere forstår hva jeg mente med det:)
Silkemage Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Vi hadde sex på EL dagen og dagen etter, ble gravid, men vet desverre ikke kjønn =) Mener å ha lest en slik tråd tidligere en gang, og konklusjonen var vel at det er 50-50, hvis du sjønner.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg har blitt gravid på eggløsningsdagen eller dagen etter alle 3 gangene, og har 3 gutter. Om det har sammenheng vet jeg selvfølgelig ikke;)
trebarnsmamma84 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Eg vart gravid på eggløysingsdagen med sønn nr 1 og den i magen som og er gutt...så her stemmer det...!!!
*lillebolla* Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Har hørt det samme som deg ang dette. Vi hadde sex 2-3 dager før EL (var faktisk bortreist fra mannen min på EL-dagen, og graviditeten var ikke planlagt), og det er flere som derfor mener at vi får jente, ettersom jente-sædceller visstnok svømmer saktere, men holder ut lenger :-) Men nå har vi valgt å ikke vite kjønnet, så vet ikke om det stemmer før babyen kommer ut, da! Ser ut som det stemmer på disse andre her, men skulle gjerne sett noen som som hadde sex litt før EL hva de sier! (Er jo kjempenysgjerrig på hvilket kjønn det er, og det er veldig moro å spekulere! :-)
Christoffer i magen Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Her så ble lille knøtt produsert på morgenen etter el-dagen og vi venter visst nok en gutt i følge ul.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 kan nok stemme det. Med 1.mann hadde vi sex hver eneste dag den mnd han ble unnfanget-gutt. Med spiren i magen hadde vi kun sex 2 ganger den mnd. og langt i fra eggløsningsdagen (kjente eggløsningen meget godt), og de tror det er en jente denne gangen.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Jøss så vittig da:) Da blir det vel sannsynligvis en gutt på oss også Ikke at jeg tror så veldig på at jeg er gravid nå men.. Kjedelig å gå og vente ei uke før jeg kan teste... Vært skikkelig uheldig begge gangene jeg har vært gravid, mistet begge to, så ser ut som om jeg har problemer me å holde på de små.. Menmen, ikke tenke negativt nå! Kjempegøy å lese erfaringene deres iallfall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå