Gå til innhold

Ang jobbing og perm.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man absolutt ikke jobbe når man får perm. penger?

Var ei som snakka om at en kunne få perm. penger og jobbe utenom men i en annen kommune.

Noen som kan dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe i veien for å jobbe, men da får du redusert perm pengene tilsvarende.. Så med andre ord lønner det seg ikke så mye akkurat.. Dersom man unnlater å informere NAV om at man jobber og fortsetter å motta fulle permisjonspenger vil det ikke forundre meg om det regnes som trygdesvindel fordi man får jo penger for å IKKE jobbe...

Skrevet

joda du kan jobbe, men da må du si ifra til NAV så reduserer de permisjonspengene dine..kan også ha en sånn tidskonto. Der du jobber f.eks 50% og har 50% permisjon..

Skrevet

ok. men tingen er at jeg vil tjene mer enn jeg gjør nå. feks litt i helgene. ikke i min faste jobb men i en annen jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...