Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Kan man absolutt ikke jobbe når man får perm. penger? Var ei som snakka om at en kunne få perm. penger og jobbe utenom men i en annen kommune. Noen som kan dette?
Guttemamma75 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det er ikke noe i veien for å jobbe, men da får du redusert perm pengene tilsvarende.. Så med andre ord lønner det seg ikke så mye akkurat.. Dersom man unnlater å informere NAV om at man jobber og fortsetter å motta fulle permisjonspenger vil det ikke forundre meg om det regnes som trygdesvindel fordi man får jo penger for å IKKE jobbe...
Trulte76 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 joda du kan jobbe, men da må du si ifra til NAV så reduserer de permisjonspengene dine..kan også ha en sånn tidskonto. Der du jobber f.eks 50% og har 50% permisjon..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 ok. men tingen er at jeg vil tjene mer enn jeg gjør nå. feks litt i helgene. ikke i min faste jobb men i en annen jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå