Gå til innhold

Endelig bestemt meg for guttenavn!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid syntes at Maximilian er så sinnsykt kult, men vet det er mange som syntes det er rart og fjernt. I går gikk det opp for meg at jeg ikke kan høre på alle andre, vil alltid være noen som ikke liker det jeg velger uansett.Så JIPPY!!:) Håper jeg får en liten Max:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min skal hete Niklas. om andre synes det er fint eller ikke det bryr jeg meg ikke om, for jeg synes det er fint :)

Maximillian var litt uvant, men slett ikke verst navn likevel :) Blir vel kaldt max blandt venner kan jeg tenke meg :)

Skrevet

Jeg bryr meg heller ikke hva andre syntes..Her blir det Isak...

Skrevet

SÅÅÅÅÅÅÅ fint, det er navnet på vår lille krabat i magen også..

Har samme inntrykk som deg at mange synes det er litt spes og rart, men det blåser jeg i, jeg ELSKER navnet!! Når har du termin??

Skrevet

siden dere er inne på litt mere spesielle navn, hva synes dere om Varg da?

Skrevet

Vi har allerede bestemt oss for Max vi og.. hehe, og jeg som trodde jeg var spesiell (tuller;) Neida, så koselig :) Max er et fint navn!

Skrevet

Varg minner meg om Varg Veum-serien, men hver sin smak :-)

Hvis jeg får gutt skal han hete Kian.

Skrevet

Nei, så driiiitkult!! Det skal vår gutt også hete!! Maximilian, altså, men de som vil får gjerne kalle han Max. Har ærlig talt ikke hørt andre her inne som skulle ha det navnet tidligere, så dette var artig!!

Skrevet

Å så gøy at dere likte det:)

Har termin 7 okt (mensterm)

Skrevet

Jeg synes det var et tøft navn jeg!! :D

Vår skal hete Emil :)

Skrevet

Min skal også hete Emil :o) Synes det e så søtt...

Skrevet

Jeg synes Kian er kjempefint, men h*n i magen blir nok hetende enten Luna eller Julian. Det har vært klart siden jeg og kjæresten ble sammen, selv om jeg plutselig ombestemte meg da jeg ble gravid. Nå har jeg vært innom ca 100 navn, men finner ingen "bedre", så da blir det sannsynligvis en av de to.

Men holder selvsagt alt åpent til at babyen kommer i juli; kan jo hende h*n er en Silje eller Ådne også. =)

Skrevet

En gutt nedi gata vår heter Maximilian,Går som regel under navnet Maxim her :) Fint navn det.

Skrevet

En Isak her også... Må vel bare innse at det blir flere av dem etter hvert ;)

Skrevet

Kjempe flott navn altså!

Vi har bestemt oss for Leo.....Det dukket plutselig opp i hodet mitt etter at vi var på ul og fikk vite at det var en liten gutt. Og sambo likte det kjempe godt han også...så nå kaller vi han Leo istedenfor ungen:-)...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...