♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg har 40 dager til termin i dag. Har hatt endel hevelser i beina, men ellers har formen vært bra i det siste. I går kveld fikk jeg plutselig flimringer foran øynene. Pleier å få det når jeg får migrene. Har skjelden migrene, men har hatt endel i begynnelsen av begge svangerskapene. I dag tidlig våknet jeg med det tunge hodet. Får vondt i hodet når jeg bøyer meg ned. Kommer sikkert p.g.a. migrenen. Ringte til jordmoren for en time siden, da jeg fremdeles ikke føler meg i form. Slapp og tung i hodet, merkelig liksom. Er jeg overengstelig av meg eller er det greit å få sjekket opp? Føler lege og jordmor har mer enn nok å gjøre, og vil ikke mase...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Dette må sjekkes opp i! kan jo være svangerskapsforgiftning...
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ja, det var det jeg var litt redd for. Har jo lest symptomene...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Bare sjekk om du er engstelig. Det er jo mye bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite. Jeg har alltid hatt migrene med kraftig flimring i forkant. I første svangerskap ble dette helt borte, men nå i 2 svangerskap fikk jeg hyppig flimring, men uten hodepinen (heldigvis) Jeg ble delvis sylemeldt, og bedt om å ta det med ro. Hos meg fant jeg ut at det var stress som var en utløsende faktor til flimringen, og måtte roe kraftig ned. Jeg hadde også hevelser i bein og fingre spesielt. Jeg håper det er noe tilsvarende du har fått da, og ikke svangerspasforgiftning. Lykke til på kontroll. Gi en tilbakemelding da.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Skal gjøre det. Må gå å hvile meg litt før jeg skal gå :-)
MaRiAnNe_85 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 jeg hadde svangerskapsforgiftning og hadde flimringer for øynene,hodepine,kvalm,svimmhel osv... Men flimring på øynene er jo et sikkertegn som legene sa til meg. Kom deg til jordmor med en gang!! Dette er ikke til å spøke med...Jeg endte med seriøse kramper....
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 En liten oppdatering... Ikke eggehviter i urinen og blodtrykket var fint. Var nok "bare" migrene.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Så bra at det ikke var sv. skaps forgiftning da. Selv om migrene er pyton, så er det jo mye bedre enn alternativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå