Gå til innhold

Mage allerede!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg er 8+4 uker¨på vei, og veldig lykkelig:) Men kjære tid for en mage jeg har fått! Jeg har en datter som blir 2 åt i juni. Fikk aldedels ikke mage så tidlig med henne! Dette blir ikke lett å skjule! Mange som vet det allerede da;) Har hørt en får mage litt fortere med andre mann...? Stemmer det på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8+5 med andremann, har også fått litt mage, akkurat som den er dyttet litt oppover:-) Merker det helst på kveldene, da er den ganske stor:-) Har litt mage til vanlig jeg da, men tror den er mye større enn vanlig nå:-)

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag, og min mage virker også litt oppoverdyttet. :)

Det er nok mest synlig på kvelden, men det viser på dagen også :)

Er litt oppblåst for tiden, så det er nok mest det, men at livmoren faktisk er så stor som en appelsin har nok litt innvirkning det også. ;)

Det er min 3. graviditet, men magen kom fort med nr 1 også :)

Skrevet

Jeg har også fått mage mye fortere en sist graviditet. Er nå 10+1, og tror det blir vanskelig å skjule mye lenger...Sist gikk jeg i mine vanlige bukser til uke 16-17, men det kan jeg nok bare glemme denne gangen. Her er det bare å hente frem mamma tøyet men god strikk rundt magen ja...

Skrevet

Jeg er i 12 .uke, og da jeg var på trening i dag (fysio) så var det en som spurte om jeg har termin i juli! Svarte at her snakker vi om novemberbaby... Så jeg kan ikke skjule magen, nei! Har lagt på meg en hel del allerede. Dette er tredje barnet, tenker det spiller inn her :-) Vi får prøve å kose oss og være stolte av frodigheten vår!

Skrevet

er 6+5 og buksekanppen går ikke å kneppe. 2. graviditet.

den værste opplåstheten har gitt seg nå.

Skrevet

Jeg merker godt at oppblåstheten begynner å gi seg nå, for nå, er 9+6, så er magen helt flat igjen. Merker det litt om kvelden, men på dagen er det ingenting der.

Hadde på meg et skjørt og en stram topp i går og ingen som skjønner at jeg er gravid, for det er helt flatt. Har ei annen på jobben som også er gravid og hun er det masse mage på, hun ligger riktignok litt foran meg da.

Gleder meg til det kommer en ordentlig kul nå, for er litt kjipt å forklare at jeg ikke prøver å sluntre unna, men faktisk er gravid, og derfor må sove fra 21:30 til 10:00 hver dag....

Skrevet

Jeg er bare 5+4 og har faktisk fått mage! Sikkert mest oppblåst, men blir ikke lett å skjule dette her nei.... Har vært gravid to ganger før, men siste havnet i en MA i uke 11, hadde ikke så stor mage så kort på vei da... Merkelig dette her.. Jaja, koselig er det ivertfall! :)

Skrevet

Fikk mage tidligere med nr 2, men er ikke så lenge siden jeg siste var gravid, så det spiller sikkert og inn.

Skrevet

Jeg er 6+4, og ganske oppblåst på kveldene. Er større rundt livet og får ikke på meg de minste klærne mine. Men dette er altså nr, så det virker som jeg er ferdig blokket ut...

Skrevet

min vises uten tvil. er 6+6 i dag. og det verste er at jeg er ikke oppblåst lengre, det forsvant for nesten en uke siden. den vises tilogmed på morgenen når jeg ligger på rygg(ikke mye da, men litt).

så jeg skjemmes over å si 7 uker når folk spør hvor langt jeg er kommet. har ikke lagt på meg noe heller.

kansje jeg burde være bekymret fordi jeg har tvillinger i familien he he

Skrevet

Hei:) Ser at jeg ikke er alene;) Jeg legger mye fortere på meg denne gangen. Jeg kunne også gå med de vanlige buksene langt uti svangerskapet sist. Men er jammen ikke lenge til jeg må legge de vekk. Og sulten, sulten, sulten! Vet ikke hvordan dette skal ende! Tror jeg gar mye trim å "se fram" til etter fødsel ja... ;) Men er jammen gøy med baby i magen igjen! :):) Lykke til videre alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...