Miapus Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Datteren min på 2,5 år har hatt feber siden mandags ettermiddag,den har gått opp og ned i temp,men er ganske ofte oppe i 39,8. Har fått lege time i morgen kl 8. Hater å gi henne stikkpille for hun blir helt hysterisk.men ville du ha gitt det til ditt barn uansett når tempen er så høy? Ga henne en i natt...
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det du kan prøve er å gi henne et lunkent bad, det kan være med på å få ned tempen litt..... Jeg gir prinsen min febernedsettende hvis han har temp over 39 og han er påvirket av det...sutrete, slapp osv..... Hadde kanskje prøvd å gi henne et bad, så hadde jeg gitt henne et stikkpille til kvelden..... Lykke til
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Er den over 39 så gir jeg stikkpille .De sa til meg på legevakten at så lenge feberen går ned med stikk pille så er det ikke noe farlig. Og at har de 38 på kvelden ,så regner de ikke det som feber .Man får kjøpt bruse tab (paracet) som smaker banan .De funker veldig bra her i huset.
Miapus Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Takk for tipset om et lunket bad! Jeg spurte henne om ville bade,og da nikket hun,så da prøver vi det:) Prøver å drøye stikkpilla til kvelden ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå