litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er så fint og har så lyst til å trille en liten tur :-)
Gull-i-magen♥ Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 det burde ikke være noe problem så lenge du ikker føler ubehag med det! Hørte om ei som syklet en mil samme dag som hun fødte! (Kansje det var det som satte igang fødselen, ikke vet jeg;) ) jeg har også planer om å begynne å sykle nå for å holde meg litt i form, men jeg er jo bare i uke 20 da...
loffmusa Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 ja, dt sku ikke være farlig, jordmora mi anbefaler, gåturer,sykkelturer og svømming som dt beste, jg er i 24 uke og skal kjøpe meg sykkel:P hehe, må bare finne ut hvor jg ska se etter en først.. å da kommer jg te å sykle frem til dt ikke går mer:P men selvfølgelig ikke sykl der dt er lett å falle og styr unna de verste hullene..( ikke glem du sykler på norske veier da) haha
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 jeg syklet 1 mil 4 ganger i uken på treningsstudio en mnd før termin jeg for å komme i bedre form til fødselen...
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Å så bra, da skal jeg grave fram sykkel og sykkelhenger så jeg kan plukke opp lillejenta mi på veien hjem, hun elsker å sitte i hengeren :-)
loffmusa Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 heldig som slipper å sykle alene da:) hihi:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå