kokosyklus Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei hei! Hvordan står det til? Litt lenger ned i gata her har vi sår hals og feber, diare og sår stump. Herlig:) Ble ikke noe barseltreff denne gangen heller. He he! Og nettene består av en kamp for få snuppa til å sovne mellom alle bleieskiftene. Stakar lille!! En liten interessant oppdatering fra meg:)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hei! Uff, det der hørtes jo særdeles lite gøy ut. God bedring til dere. Jo, her er det ok. jeg prøver å skremme ut en mus i veggen med Metallica (tips fra mannen min). Tror det er en ond plan for å lure meg til å like de (det funker visst) for det var ikke så mange høye toner her synes jeg. Og så har vi fått Brage over i stor seng og malt nattbord til ham. Så går bra her.
kokosyklus Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 He he he! Metallica er ikke så verst, men spørs om musa liker de:) Håper ikke det. Sikkert stas for brage å ligge i stor seng. Stor gutt:) Jeg tar gjerne en tur i sola ( forhåpentligvis) neste uke, hvis det passer fro deg. hadde tenkt til å melde deg i går for å høre om du hadde lyst til å ta en tur, men så lå jeg rett ut istedet. Kjell-Arild var hjemme fra jobb for å pleie min vonde hals og diarebleiene til snuppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå