Gå til innhold

meg og lille vampyr:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

 

Hvordan står det til?

Litt lenger ned i gata her har vi sår hals og feber, diare og sår stump. Herlig:) Ble ikke noe barseltreff denne gangen heller. He he!

Og nettene består av en kamp for få snuppa til å sovne mellom alle bleieskiftene. Stakar lille!!

 

En liten interessant oppdatering fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Uff, det der hørtes jo særdeles lite gøy ut. God bedring til dere.

 

Jo, her er det ok. jeg prøver å skremme ut en mus i veggen med Metallica (tips fra mannen min). Tror det er en ond plan for å lure meg til å like de (det funker visst) for det var ikke så mange høye toner her synes jeg.

 

Og så har vi fått Brage over i stor seng og malt nattbord til ham. :)

 

Så går bra her. :)

Skrevet

He he he! Metallica er ikke så verst, men spørs om musa liker de:) Håper ikke det.

 

Sikkert stas for brage å ligge i stor seng. Stor gutt:)

 

Jeg tar gjerne en tur i sola ( forhåpentligvis) neste uke, hvis det passer fro deg.

 

hadde tenkt til å melde deg i går for å høre om du hadde lyst til å ta en tur, men så lå jeg rett ut istedet. Kjell-Arild var hjemme fra jobb for å pleie min vonde hals og diarebleiene til snuppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...