Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 hei jenter. hvordan gjør dere det med fordeling av husarbeid i hjemmet. Er det slik at dere gjør alt eller trår mannen til av og til? hilsen sliten husmor.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Ettersom jeg går hjemme så gjør jeg det meste. Mannen har som oppgave å sette på en maskin med klær i ny og ned, kaste søppel....og det er vel det ja. Når jeg ikke får gjordt storvasken på en fredag - tar vi den sammen på lørdagene. Synd å si det, men han er elendig til å vaske badet. Blir vel mest støvsuging på ham. Ikke mye husarbeid han gjør, men klager ikke, for han tar seg myyye av barna.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 jeg gjør mesteparten.. :s men han har sine perioder der han glimter til og tar et tak..!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vi deler på og gjør det som trengs når det trengs. Det er ikke snakk om verken å trå til eller å hjelpe fra mannen sin del. Vi deler på husarbeidet og alt er begges ansvar.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hehe, det er en evig kamp der jeg håper at han skal gjøre husarbeide på eget initiativ. Det skjer aldri, jeg blir forbannet og kjefter og smeller.. Han skjerper seg ca én dag, og så tar vi samme runden igjen.. Hehe. Håpløst..
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg gjoer absolutt alt av vasking, stoevsuging, klesvask etc. Men saa tar mannen min seg av det meste av matlaging og handling av mat. Samt det meste av papirarbeid etc og alt som har med bilen og gjoere. Saa synes egentlig vi har en grei fordeling men det er klart husarbeid kan jo vaere tyngre arbeid til tider enn aa lage mat men det gaar greit i oeyeblikket.
Knøttefrøken Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Vi deler. Han lager mest middag, støvsuger og fikser ting som er "praktiske" mens jeg stort sett vasker gulvet/tørker støv/vinduer og tar meg av klesvasken. Han vaskeer somregel badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå