Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har ikkje vore fryktelig aktiv her inne,men ofte innom å leser litt. No er eg straks 12 fullgåtte veke,og må sei da igrunn har gått FORT:-)!!! Formen er grei den.. Har i løpet av desse 12 vekene hatt 3 anfall med skikkleig kvalme og oppkast,men har gått øve i løpet av samme dag/kveld.Ære være dåke som holder ut med kvalme og oppkast kvar dag!!! Brystene har vore ømme siden veke 5,men ikkje alltid da kjennes so godt..Kommer og går,og kjenner litt stikking til tider i dei. Har og litt stikking nederst i magen av og til,da er nok for at livmora vokser.Inbiller meg at eg kan kjenne nåke hardt rett øve skambeinet,men kem veit;-)er jo første gangs... Er heller ikkje so ekstremt trøtt på ettermiddagen lenger,men da henger litt i enkelte dagar. Kviler ikkje so mykje middag lenger. MEN,er oppe minst 1 gong på do om natta,kanskje 2 og,kjem heilt ann på ka ti eg la meg og om eg kan sova leeeeenge..Ska bli godt med helg om 2 dagar! Ha ein stålande fin dag alle sammen:-)
Tomtetroll Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Har termin på samme dato som deg =) Jeg er fortsatt trøtt, er enda mer kvalm nå enn det jeg har vært. Men har hyperemesis, så regner ikke med å bli bedre med det første.. Jeg er heldigvis oppe på do om natte lenger, det var bare i begynnelsen. Så nyter det enn så lenge det varer. Tiden har gått så fryktelig fort synes jeg.. tenk snart er vi i 2 trimester.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå