#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg ble strippet ca kl 9.30 i går og blødde da litt rent blod fram til 12-14 tiden.Så ble det stopp,fra kl 16 ca og utover kvelden kom det brunt/svart slim ut.Hadde det helt til jeg la meg i rundt 23.30 så stoppet det.Men fikk det tilbake nå i dagtidlig.Er det normalt og holdet på slik lenge?noen som vet?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg ble strippa på termindato sist, blødde litt men det gikk fort over, ble strippa igjen 2 dager seinere og da blødde det mye og jeg fikk rier kort tid etterpå.. Husker ikke helt om jeg blødde for at det så stoppa opp men jeg tror ikke det blødde hele tiden, men etter første strippinga så var det mer slik du forklarer du har det med farge o.l.. Jeg fikk litt tak da men de gav seg fort og tok seg ikke opp igjen før etter andre strippinga.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 nei har gitt seg den mage taketen jeg hadde i går og.Men litt små kynner og vondt i kors ryggen.Må vel trø til med kanle hehe.Har time til legen på sykehuset om ei uke viss det ikke skjer noe.Jm mente det kom til og skje noe før,men jeg tviler neppe.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 det er at jm er oppi skjeden og tøyer og bøyer,river litt i livmorhinnen tror jeg for og prøve og sette i gang fødselen viss jeg ikke tar helt feil.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 så er det bare litt slim med blod som kommer no og da..håper noe er i gang altså..et par dager etter stripping no.Men tydlig ingen effekt på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå