Gå til innhold

Vonde spark allerede? 28+5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta i magen veksler fra å være fullstendig vill noen dager til å være ganske rolig andre dager. Men plutselig kjører hun fra seg et eller annet som virker som et spark som treffer på skjeve og sklir langs innsiden av livmoren - au! Særlig de som går nedover... Er ikke det litt tidlig?

Flere som har det sånn med litt variabel aktivitet, noen ganger bare bobling, andre dager skikkelig au og noen dager midt i mellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28+1 og har også perioder med veldig rolig unge og perioder med kjempe aktiv unge, enkelte plasser på magen er jeg øm når jeg stryker over, kjennes ut som jeg trykker på et blåmerke eller noe..

Sist hadde jeg vonde spark fra rundt uke 22-23, Amalie var mye mere aktiv når hun var inni magen og det var bevegelse nesten hele tiden..

Skrevet

har hatt varierende aktvitet fra uke 19 jeg.. og en del av sparka har vært ordentlig vonde fra uke 25 omtrent.. har begynt på uke 33 nå (32 fullgåtte)

Skrevet

Da er det i alle fall normalt :) Blir jo nesten redd for at hun skal sparke hull på fostersekken eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...