baby_dilla Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 heisann! bare lurer på om noen har noen solskinnshistorier til meg... jeg hadde en MA i okt, var ca 10 uker på vei. Har hatt en vanlig mens, men ser ut til at den andre lar vente på seg så har ikke helt kontroll på EL. har tatt hormonprøver, og alt var greit. Vi har akkurat begynt å prøve igjen....lurer på om noen har lignende erfaringer og blitt gravid igjen =)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hei:-) Jeg hadde en MA i august i fjor, var ca 14 uker på vei, men det ble oppdaget på ordinær ul mye senere..Hadde en kjemisk graviditet i januar, fikk da en forsterket mens 4+3 etter mange svaakt positive tester..Så fikk jeg en fin sterk positiv test i mars igjen:-) Er nå snart 9 uker på vei. Det tok litt tid denne gangen, men kroppen trenger nok i noen tilfeller litt tid før den blir gravid igjen, gjorde iallefall det her.. Hva med å kjøpe CB monitor? Litt dyrt, men hadde ikke jeg blitt gravid igjen nå så hadde jeg kjøpt den!! Var klar til å bestille da det slo til:-) Lykke til!!!
baby_dilla Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 tusen takk for svar =) og gratulerer med graviditeten!!! hva er en CB monitor? er bare så uskikker siden jeg ikke har helt kontroll på EL.....
har4barn Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg også mistet i MA i uke 14 (oppdaget først på ul i uke 18). Ble ikke gravid før i 11.pp,men mistet i ny MA etter 8 uker. Ble gravid igjen etter bare en mens, og er nå 10 uker i morgen. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå