Ønskebaby08*12 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har vært på UL i dag, alt står bra til med lille prinsessen :-) Ble satt ganske mye tilbake, fra 20 sept til 12 oktober. Andre som har opplevd å bli satt tilbake så mye? Det gjør meg ingenting, fikk se henne, og hun beveger seg fint,(liker å putte tomlen i munnen :-) ) hjerte og hjerne var helt flott utviklet, og jordmoren sa at alt så utrolig fint ut. Skal tilbake i uke 24 for å følge vekstutviklingen. Er utrolig lettet nå, grudde meg så fælt til dette, men med en gang jeg så henne på skjermen ble alt bare bra :-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer så mye med prinsessen!! Jøss du ble jo satt ganske langt tilbake da...nesten 1 mnd...men som de alle sier: hun kommer når hun kommer. Så flott at alt var bra med prinsessen! Jeg skal på Ul i morgen og gruer meg sikkert like mye som det du har gjort... Lykke til videre.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Så flott at alt sto bra til...er en hel påkjenning med UL altså men veldig koselig! Det var langt du ble satt tilbake ja, greit at de følger det opp da. Grattis og lykke til videre:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Takker og bukker :-) Er veldig lettet nå, ja. Snakket med svigerfaren min etter UL, han er lege, og sa at det er ingenting å bekymre seg for ang veksten. Det er sjelden menstermin stemmer med UL termin. Så lenge alt ser bra ut med babyen, så kan vi bare slappe av.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 nesten litt misunnelig på dere som vet hva dere får,men er jo et valg vi tok:) så får holde ut med nyskjerrigheten:) Jeg ble satt tilbake nesten 1 uke så gikk nesten ut av sept selv. men henger meg fast:) Jeg fikk ikke høre noe om at jeg skal på flere ul, hva er grunnen til at du må tilbake? skulle ønske jeg også skulle på en til:) blir vel til at jeg tar en privat litt senere:) Uansett gratulerer med ei prinsesse:D
Ønskebaby08*12 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg skulle tilbake fordi det var så over 10 dagers differanse mellom menstermin og UL termin: De vil da sjekke at terminen er riktig, og at hun vokser som hun skal. Jordmoren mente at hun ble befruktet senere enn vi trodde, siden alle mål harmonerte og hun er symetrisk og ser utrolig pigg og frisk ut. Da jordmoren undersøkte magen sa hun jo at babyen har en fin bollemage, ser ut som hun har næringsvett og tar til seg det hun trenger. Alternativet er at vi får en liten jente :-) (mindre å trykke ut... ) Jeg var selv liten da jeg ble født, og har vel igrunn alltid lagt under alle mulige vekstkurver, så er ikke så urolig for henne. Gleder meg til å se henne igjen da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå