Mrs P Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei dere, Sitter egentlig å bekymrer meg for det meste og håper det snart gir seg. :-) Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke tisser så mye, som alle andre gjør.. Jeg hadde en periode jeg tisset mer, bare for noen uker siden. Var da oppe 3-5 ganger pr natt. Men jeg tror det var fordi jeg hadde forstoppelse som også presset på. Nå for tiden er det ikke verre enn at jeg må opp en gang pr. natt. Ikke tisser jeg så ofte om dagen heller. Er det noen andre her som ikke tisser så ofte... :-/ Blir litt redd for at det faktisk ikke er noen der inne. Takk for alle svar jenter.
Mrs P Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 Må tillegge at jeg bare er 13 + 2... Så livmoren burde ikke ha vokst opp ennå.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hei. Jeg er også veldig lite tissetrengt, faktisk har jeg enda ikke vært oppe på do på natta. Er 12+5, og er i grunnen ganske fornøyd med at jeg får sove om natta. Skrev et innlegg likt ditt for noen uker siden da jeg følte at jeg var den eneste i verden som ikke springer på do, men det var flere som oss:) Tror du er i fin, fin form jeg!
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 vente ni jenter de kommer nok=) de blir ikke så mye plass der inne så kan lova at dere kommer trenge gå opp på natten... Dere ska vara glada at dere slipper det...de er veldigt slitsomt=) og jeg går nesten i søvnen når jeg går på do om natta=) er oppe 2-3 ganger varje natt.
Mrs P Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk for svar Marien :-). Det var jo gode nyheter! He he, er jo litt slitsomt å være sånn skeptisk hele tiden da, men men. Det hører vel med. Kommer nok til å roe seg etter at vi har sett den lille på ordinær UL. Usj, trodde ikke det skulle være såpass "spennende" å gå gravid. Hva het innlegget ditt da?, så kan jeg lete det opp.. og lese svarene du fikk. :-)
elin og gutta;) Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 en begynner ikke å løpe på do riktig enda. det er når livmoren har vokst seg litt større. og om babyen sparker å treffer blæra. tidlig i svangerskapet løper man ofte og da skyldes det hormoner.... veldig vanlig med en roligere periode i 2.tri. i alle fall første halvdelen:) alt er nok vel og bra!
Miss Dynamite Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 jeg er bare 13+4 og jeg har løpt på do i maaange uker jeg!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Nyyyyt det sier jeg bare... så lenge du kan. Her springer jeg på do 4-5 ganger om natten og hele dagen lang, det er travelt og jeg har gjort det siden jeg var ca 4 uker på vei... håpte det skulle gi seg snart men den gang ei.. frykter det blir ikke en hel natts søvn før etter babyen har kommet og blitt noen mnder...er nå 21 uker..
marien - FØDEKLAR! Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg husker ikke hva det het. Er lite oppfinnsom, så etter eller annet med hvor mye tisser dere e.l.... Jeg har egentlig vært likedan de to tidligere gangene jeg har gått gravid også når jeg tenker meg om. Har aldri plagdes med natte-do-turer sent i svangerskapene heller, krysser fingrene for det dette gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå