Gå til innhold

Han ødelegger dagene mine!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møkka mann, altså! Eksen min (faren til barnet mitt), har aldri vært interessert i å ha kontakt med barnet sitt. Men det siste året har han mast om å få lov å treffe henne, men jeg har nektet siden han enten er drtings eller full av piller. Nå ringer han hver dag, i fylla og maser, truer meg og lager kvalm! Jeg har akkurat hatt et dødsfall i familien, travelt opptatt med skole etc. Han gjør sånn at konsentrasjonen min er på bånn om dagene:(

Syte syte....måtte få ut litt steam..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes ikke særlig moro ut!!!

Tror jeg ville kontaktet politiet jeg hvis jeg var du....

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Besøksforbud? Da kan han ikke ringe deg etc :-) Skal veldig lite til for å få det også.

Skrevet

Er ikke det litt drastisk?:) Er ikke redd han eller noe, men han gjør bare dagene mine slitsomme, Får ikke konsentrere meg om skolen, og eksamen nærmer seg. Skal iallefall nekte han å treffe henne til jeg blir blå i trynet! For en fyr....

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Nei det er ikke drastisk. Han plager deg jo. Trenger ikke være redd for å ønske seg fred. Jeg har besøksforbud mot faren min, jeg er ikke redd ham, jeg bare ønsker ikke at han skal oppsøke meg i det hele tatt.

Skrevet

Hvis han ringer deg hver dag og truer deg er det ikke på en måte psykisk terror han holder på med.. Stå fast på ditt. Aldri la datteren din treffe han alene i såfall når han ruser seg.. Hadde vel fått besøksforbud, ja.. afår å få ro og fred og for at han skulle skjønt alvoret!han plager jo deg!!!

Skrevet

Ja, spørs om jeg må det...Er bare redd for at da begynner han med rettsak, samværskrav og redd for at den ballen skal begynne å rulle...Uff! 4 dagen på rad jeg ikke klarer å konsentrere meg om leksene mine...

Skrevet

Nå kjenner jeg jo ikke historien bak alt dette i det hele tatt, og det høres jo ikke bra ut i det hele tatt at han enten er full i piller eller drita når han eventuelt vil treffe henne. Likevel.. hva med å prøve å inngå ett kompromiss med han. Om han lover å være fri for piller og edru, så kan dere treffes en eller annen dag f.eks på lekeplassen hvor han kan få leke litt med henne, og du skal selvfølgelig være der. Jeg mener, om du ønsker at barnet ditt skal vite hvem var er da. Om han ikke klarer dette, så gir du han ett ultimatum. Enten slutt å plage deg/dere, eller at du anmelder det, slik at han ikke får lov å kontakte dere.

Skrevet

Han er aldri edru...har prøvd før, men det går ikke inn. Nå er det gått så langt at jeg absolutt ikke vil at han skal treffe henne under noen omstendigheter. Hun har aldri spurt etter han heller....han er heeelt ute å kjøre den fyren..

Skrevet

Forstår deg godt! Jeg har heller ingenting til overs for mennesker som han som ikke engang gjør ett forsøk på å klare dette. Han innstilling tyder jo mer å hans egoistisk behov er viktigere å tilfredstille, enn ditt og datteren deres sitt. Igjen, du har min støtte her.. og gjør som de andre sier her om det blir for ille, søk om besøksforbud.. ta det gjerne opp med han i forkant, forklar hvorfor, og gi han en siste sjanse. Ønsker deg lykke til! Har du forsøkt å skifte nummer forresten? Få hemmelig nummer? Slik at han ikke når deg på telefonen??

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Men skal la være å ta telefonen fremover....Tusen takk for råd og støtte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...