Gå til innhold

15 grader i skyggen, og dette har jeg på han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

strømpebukse, sokker, bomullsbody

ullbukse + ulljakke

lue

Dette oppi en vår/sommerpose i sportsdelen.

Hva har dere på de søte små nå i disse dager?

(han sover forresten i skyggen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er forresten 8,5 mnd.

Skrevet

Så lenge det er det som passer din gutt er det jo greit:o) Gutten min har på body, bukse, sokker, tynn lue og med et teppe over seg. Er et par grader varmere her da, og gutten min er veldig varm av seg:o) Han er forresten 6 mnd.

Skrevet

Min ville kokt bort i så mye klær, men om han ikke blir klam så er det vel rett antrekk for han?

De sier jo gjerne høylytt fra om det er for mye!

Skrevet

jenta mi er også veldig varm av seg. i går sto vogna riktignok i sola (ikke sol i ansiktet da, men dog...) og da hadde hun på seg bomull body, ullstrømpebukse, en tynn genser, og så en tynn bomulldress. Hadde dyna over fra brystet og ned. Tok på hetta til dressen. Da svettet hun ikke, men var heller ikke kald. Sinnssykt vanskelig dette! Spesielt med førstegangsmamma! hehe

Skrevet

Min er ikke noe særlig varm av seg, og kjennes ikke klam ut i nakken. Så tror det passer for han, men er litt spennende å høre hva andre har på. Ikke lett i det hele, spesielt på denne årstiden.... Og posen er ikke noe særlig tykk heller...

HL

Skrevet

jenta mi har body,thigts,tynn lue og en coolege jakke over i sommerpose i vogna.hun står i skyggen alltid:)

Skrevet

I dag hadde vi på body,bukse og sokker. Tynn jakke og bomullslue. Hadde et tynt teppe over føttene hennes. Enda da var hun helt klam..

Skrevet

min har body, sokker og buksa på seg når har sover ute i disse dager når det er ganske varmt. han er så varm av seg at eg alltid må passe for ikkje å ta på han mye klær for da renner han vekk... helst kortarmet body og tynn buksa og ikkje noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...