Gå til innhold

Vondt i "musa" :-/ Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hele området fra symfysen og ned over klitoris og kjønnsleppene :-( Det er en dunkende smerte og det er ømt, kan det være fordi det er mye mer blod der?

Noen andre som har disse plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare be deg passe opp for bekkenløsning, mange som meg har bekkenløsning smerter i symfysen, begynner i hvertfall der. Føles noen ganger som man har detti på stanga på en guttesykkel, au...hver forsiktig om det ikke gir seg. Trenger selvfølgelig ikke være det for deg.

Skrevet

Heisann.

Jeg har lest på en av de amerikanske internettsidene om dette. Det er noe som heter "round ligament pain". Dette er et leddbånd som går fra øvre hjørne av livmoren og helt ned til ytre kjønnslepper og når disse blir strukket får man en kortvarig skarp/pulserende smerte i lyske og over kjønnslepper og området her. Tror jeg husker at dette var mest i fremtredende i 2. trimester. Husker dessverre ikke hvilken side jeg leste dette på, men prøv å søk på round ligament pain på google så finner du kanskje noe mer, fant iallefall denne som forklarer ganske bra.

http://www.babycenter.com/0_round-ligament-pain_205.bc

Skrevet

Jess! Jeg har skikkelig vondt i tissen rett og slett! Jeg er i uke 33, og den har hovnet opp og ser helt rar ut!! Og den er øm, vond og irritert!

Jeg tenkte kanskje det kunne ha å gjøre med ubalanse i bakteriefloraen, så jeg er akkurat ferdig med en melkesyre-kur på seks dager. Dette hjelp litt på meg i hvertfall.

Skrevet

ChristinaTopp

Nesten samme problem her, men har ikke så vondt. Det er hovent og ømt der nede, får ikke inn en finger........jaja jeg måtte nesten prøve det da :-) Tenker på fødselen, er så redd ungen ikke kommer seg ut hehe, jeg har bestilt time hos lege på Riksen som jeg skal føde, timen er 8/5 så vi får se hva hun sier da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...