isi* med liten januar spire!! Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Heihei. Jeg har pause fra bim og babytenking. Men Lucy hadde du ikke ikm denne eller forgje uke??? Leste ett sted om en Lucy- med spire i magen... Er det deg?? Er det sant?? Åååå sågøy... Du som hadde troen denne mnd å alt!!! Fortell fortell hvordan det er!!! Jeg er såå mesunnelig, men heldigvis så har jeg klart å ta tankene vekk fra babytenking litt. El i 9pp er jo rett rundt hjørnet så tenker litt på det nå, men håper jeg klarer å holde tankene åforventingene vekke denne pp.... Dotten hvordan går det med deg??? M-79 med 08gull... Hvordan står det til med denne frøkna? Lille trille har det fint inni der??? Masse sympt??? Dreamer.... Klarer du å holde deg unna?? Eller er du like dårlig som meg??? Hvordan går flytteplanene??? Skulle ikke dere flytte nå i sommer??? Håper virkelig du har en liten kul på magen da, å så slepper du jo å bare tungt også=) Ha en god dag alle dere søte damer, å stå på!!! Dere er en sinnsykt inspirasjon!!!
Dotten Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hei Har akkurat hatt tantebesøk jeg da... så har el ca 30. april. Så vi kjører nok bare på frem tid den tid, og etterpå også da Fikk resept på Pergo denne pp'en.... og så glemte jeg å hente den ut! ER det mulig eller??? Jada Så om det ikke skjer noe denne pp'en heller, tar jeg Pergo neste pp, som da blir pp nr. 23!!! Huff og huff! Har også vurdert å holde meg litt unna Bim/Dib, men klarer det ikke. Må bare innom å titte litt He, he. Masse lykke til, og håper så inderlig det klaffer for oss NÅ! Og det er jo bare så kult at Lucy-pp3år endelig har fått spire. Krysser fingre og tær for at det går bra. Også for M-79 selvsagt. Så vi spire-løse får bare håpe på klaff vi da
isi* med liten januar spire!! Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Jaa jeg fikk med meg dette med Lucy nå... Litt treg her. Åh det er jo bare døøøds gøy, gode snille trøstende Lucy!!! Åhh er det ikke typisk. Jaja skal bare se den sitter denne mnd vettu =) Ja uff er ikke så lett dette. Jeg har hatt mye å gjøre da, så nesten ikke sittet hjemme. Det hjelper. Har faktisk nesten ikke tenkt på det, utrolig nok... El neste uke jeg også, å da er jeg vekke en liten uke med jobb. Det er jo typisk. Men kanskje nesten like greit for da slepper jeg å få noe forhåpninger så slepper jeg det denne mnd. Må bare få alt på avstand jeg... Hihi lykke til med prøvingen =) hihi er nå heldigvis en god prøvemåte i alle fall... Er så imponert over deg å de 22pp dine jeg... Jeg fikk nok etter 8pp da måtte jeg bare ligge det litt vekk... Svarte deg på pm også. Kom ikke inn der isted... Jækla tante drit altså... hihi
Dotten Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 He, he. Selv om du reiser bort rundt el, er det bare å prøve litt i dagene før.... De små svømmerene lever jo i noen dager stort sett Masse lykke til til dere også... Har svart deg på pm'en Skravles!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hei isi! Som du sikkert har fått med deg så testa jeg positivt 3 dager før ikm, og 1 dag før ikm, og på ikm dagen. Var hos legen og fikk testa der også på ikm dagen, og fikk gratulasjoner Ellers går det bra, vi har ikke fortalt det til noen enda, tenkte å vente til 17. mai hvis vi klarer. Skal på tidlig ul i uke 6 (gyn som ville ha meg inn da), så skal få bestilt time til det og førstegangskontroll i morgen Er 4+2 i dag, hehe er så moro å endelig få lov til å telle uker og dager. Jeg har kjøpt bebis klær i dag da, hehe. Så er ikke noe venting med handlinga til bebisen her i gården. Sambo er så søt, han kaller spiren for gullet vårt. Sier hele tiden hvor lykkelig han er. Gleder oss masse til ukene går, og magen kommer og alt... Sender masse klemmer til dere andre, håper dere kommer etter på 1. trimester. Men det er sikkert bra å ta en pause av og til. Få tankene over på noe annet selv om man ikke slutter å prøve. Svømmerne holder seg i live lenge, og kan befrukte egget når du er på reise, hihi. Stor klem fra meg og spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå