Gå til innhold

Vond kynner som vart i over 1 time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidlig av en kjempe vond kynner. Den slapp ikke taket etter at jeg fikk krøket meg inn i dusjen og fått på varmt vann heller. Ikke hjalp det med varmepose på heller. Den satt i i litt over en time før den slapp taket. Nå har jeg bare litt "mensen vondt" i ryggen og er litt "små uggen".

8 dager igjen til termin..... kan det kanskje være en ørliten begynnelse på at noe er på gang.... ???

Flere som har hatt vonde kynnere som har satt i så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en sånn for etpar uker siden. Det gjorde skikkelig vondt, og jeg vil påstå det var mer en rie enn en kynner. Uansett hva jeg gjorde så satt den i. Kjente skikkelig nedpress mot rumpen, og trodd nesten han bare skulle komme ut. Jeg ringte jordmor som kom og sjekket.

På kontrollen før denne kynner/rien, låg babyen min i seteleie. Da jordmor sjekket etterpå, hadde han snudd seg, og hodet låg godt nede i fødselskanalen, men var ikke festet. (det skjer vel neppe heller siden det er nr sju) Hos meg var det sannsynligvis veien nedover jeg kjente så godt, men fy så småskummelt det var.. (jeg var 33 uker da..)

Skrevet

Hei

Kynnere skal vel ikke være direkte onde da, og heller ikke vare så lenge. Kan jo være begynnende rier du har.

Skrevet

Er "små uggen" fremdeles, men "mensen vondtene" har blitt mindre utover dagen og ikke flere vonde kynnere eller noe.... så jeg må nok bare smøre meg med tolmodighet enda noen dager.

Men - håper jeg slipper flere slike vonde kynner opplevelser for det var ikke noe særlig.... men håper den var med på å "klargjøre" noe da iallefall....

Skrevet

Jeg har ca ti dager igjen, og har de siste dagene også fått noen litt snodige kynnere som både er hardere - alt strammer seg til det ekstreme, og som sitter i lenger enn før. I tillegg også mer mensenmurringer nederst i magen og oppover på siden av ryggen. Ingen av delene er direkte vondt, men det merkes. Jeg tror likevel ikke det er noe seriøst på gang enda, men tolker det som modningssmerter. Tror igrunnen det bare er bra at kroppen "trener" litt. Forsøker ihvertfall å fokusere på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...