ory Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei, Tenker dere mye på og er veldig beviste på hva dere spiser? Jeg tenker ikke på mat og drikke vi vet er skadelig, men mere sånn 5 om dagen, vann, mye fiber,bønner, linser, fullkorn, bare sundt fett og lite sukker. Jeg må innrømme at jeg har blitt mer bevist etter at jeg ble gravid, men prøver å unngå å bli ekstrem. Lurer på hva dere andre tenker rundt dette
anette&tutta mari :) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 jeg spiser akkurat det samme som før! har aldri likt sånn "skadelig" mat heller. hehe.. jeg har alltid vært sunn med 5 om dagen, sunt fett og mye vann og fiber. men en ting også da; jeg er godtemums nr 1 og spiser like mye godt nå..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Spiser sunn mat og akk det jeg har lyst på i tillegg:/ Har lagt på meg nesten 9 kg og er 25 uker på vei...så fant ut at jeg må kutte ut et eller annet:) Er ganske aktiv ellers, men synes faktisk det vises mer på mage og pupper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå