Gull-i-magen♥ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei, lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt her.. Kan selvfølgelig spørre på jobb, men jeg vil høre om det er noen her som mener det samme som meg først:) Jeg har termin 16. september, har egentlig kontrakt med jobben min frem til 1. juli, men sjefen sier at jeg skal få kontrakt frem til permisjonen:) Det jeg lurer på er; for litt over et år siden fikk vi vårt første barn som ble født noen dager etter termin, på grunn av store komplikasjoner som oppstod under fødselen, døde hun etter bare noen timer.. jeg var sykemeldt lenge etter dette, og fikk overført en stor del av fjorårets ferie til i år. dette har jeg nå brukt, men så tenker jeg at jeg ikke orker å sette meg opp på noe ferieliste i år (har jo fem uker som jeg kan bruke i år) fordi jeg "planlegger" å sykemelde meg i juni-juli fordi jeg trenger å slappe av og ikke slite meg ut med og jobbe helt frem til fødselen slik jeg gjorde forrige gang.. Da har jeg vell krav på å få utbetalt alle mine feriepenger når kontrakten min går ut, både de som jeg har opptjent i år, og de som jeg hadde opptjent i fjor? dette ble mye, og kanskje lit rotete fremstillt, men er det noen som vet noe om dette? Håper på svar:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Du får for i år også hvis du spør. eneste du må huske er at du må betale skatt av årets feriepenger for å få de utbetalt i år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå